18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天
unhappy.."

今朝..好早起左身,..琴晚同老公仔傾左一陣電話就收左線lu..
就訓到8點起左身了.." 今日原本好興奮架..!!
但知道左冰媽..紫妹..靜b..云云..瓊瓊..細細可能唔陪我..>_<”
就唔開心啦...唔制呀...有點兒想喊呀.."做咩要搞到甘姐.."
我想你地成班係我生日都出哂黎呀...
上年都係哂到架...仲玩得好開心tim*
今年點解會變成甘架...好朋友..永遠都是好朋友..."
我唔想你地搞到甘呀.."
上次全班嘈牙紫一個....已經使走我..
唔比我幫牙紫.."我唔係心軟呀.."
我覺得點都好..都係朋友..唔好搞到好似冇fd做架.."
朋友唔易得黎架.." 知己更加難...
不過算啦...希望你地會記得有牙呆呢個人啦.."

之後知道冰媽..細細..紫紫..云云..靜靜..瓊瓊唔去之後.."
就喊左出黎...我幾個最好既朋友..佢地唔去呀.. >_<"灰呀..!!
好想你地個個都出...一齊開心..唉...""爆唔開心呀...!!!
倒數....仲有一日呀.."而家時間係10點...仲有14個鐘呀...
唔知邊個會係第一個同我講生日快樂呢..??
唔知邊個會係12點正還陪伴我呢.. ??
唔知呀...>_<"


愛你時間︰2005-11-26 09:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天
級本活動.."

今日返到學校...覺得自己好柒囉.."今日著左短褲返學..,因為長褲留左係學校呀..>_<”
返到學校比人捉校服儀容...話我著短褲..比佢激死..我唔想著咩..有先得架.."
之後咪上返課室啦啦臨換返條長褲..落返去搵個屎人頭..>_<”
之後就打鐘啦...排隊集合..*講左一大輪癈話就返班房.."點名.."
搞點好之後..就留電話號碼比miss..等埋d人返黎就出發lu.."嘻嘻...興奮呀!!!
上左車之後..先知原來我地係第一班出發.."我又係車到派野食..嘻"又周圍走...
仲差d仆街tim...>_<"好在有姣然扶住我.."之後又係到影相相..卡..
岩岩杰杰坐左我個位..我就坐左係姣然同雞羅中間..等我姦左你地啦.."
我邊會甘衰啦..姣然對我甘好...呵!!之後好快到lu..我地既目的地係馬on山..
點知原來有好多人黎燒野食呀..好多小學生呀.."搞左一陣..我地就去霸爐.."
之後就去左玩班會活動..好低b呀>_<"係到玩馬騮搶波.."又玩唔知咩黎架.."
又係到打排球..又係到傾計..又聽歌...之後就開始燒野食啦.."
個個都好開心係到燒野食..嘻"比我發明左一種燒面包既方法...研究左好耐!!
先比我研究到唔會再趺面包..**之後同miss傾左一陣我屋企既野..就去玩啦.."
開頭玩面粉..個個都白色一大大..又整埋牙欣..牙sir..哈..之後比miss鬧..冇理到佢..
我地見到人地係到玩水..我地又玩...敏仔..莫子..袋袋同柏軒都比我地整濕哂..
哈哈...之後個工人關左個水制..>_<"比佢激屎...又冇野玩..
之後miss話上山...采佢都傻.."有一班上左山..有一班就係到打排球..
我就係到睇住d野...我就同姣然一齊聽mp3..又係睇相..卡.."
好開心呀今日..冇幾耐..同左賴樂..孫雞去買山水豆腐花食...好好味呀.."
et同孫雞係到耍花槍..哈..比我地偷拍佢地偷情..嘻""
之後班車到了...要走啦.."上到車..個個都好累...訓哂教lu..
我地幾個..牙珊..豬豬..嘉儀..敏仔..傻man..除仔..嘉健..係到唱歌”
又唱心跳回憶..天才與白痴..思覺失調..呢幾首我都好中意既.."
我同幾個傻仔係到整令個屎人頭...好爆呀..^^”
返到學校啦...之後就同牙欣去左個廁所就走左..去左天恆傾計..
傾到6點幾就返左屋企...食完個飯又出左去.."出去天恆搵細細..唔見人..打比佢.."
原來佢係俊云軒.."之後過左去搵佢..就同左佢..靜靜去左天恆坐..*
點知見到班合桃..之後佢地走左之後..牙峰..牙良..牙邦..上左黎.."
牙峰唱左首佢作既呆之歌比我聽..好搞笑呀..>_<”多謝你.."
佢又唱左冰媽作既歌比我聽冰之歌..好有feel牙聽到.."冰媽好勁呀..*
之後我就同佢地玩左一陣..就走左啦..去搵牙聰.."同牙聰過左天富等牙瓊.."
之後又同牙瓊..牙聰..過左去天瑞.."唔知點解次次跟牙聰去跳舞..見到個個男仔.."
佢就成日望住我..唔知點解有一種好似識佢甘既feel”唔知呀..
我係到打psp..lose左..係到大叫..佢又望出黎..又係到偷笑我... >_<"
車...之後我走個陣..佢又同我講拜拜..個小云好好人呀.."
今日水長..eric..同我講生日快樂...多謝你地哎..""會唔會早左d呢..哈!!!
返到天恆..就搵細爸爸佢地..坐左一陣就走左lu.."
今日聽左首歌..好好聽呀..同老公傾左一陣電話就返左屋企..."
其實岩岩想同老公講...我好愛你呀..同埋好掛住呀.."
面紅tim...怕醜tim..>_<"

愛你時間︰2005-11-26 01:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 11 月 24 日  星期四 晴天
恐怖.."

今日8點先起身...遲到tim"算啦...反正都遲啦...慢慢黎!!
沖埋涼都係8點15分咋..之後換衫返學..慢慢行返去~
返到去先8點38分咋..上到課室"一坐低即刻同姣然傾計..
傾左幾句就諗住訓教啦..!!點知,..一訓低就打鐘啦~下堂係p.e堂!!
仲要跑9分鐘..累屎人啦.."著冬季換衫好煩架...*做一陣want up..就跑啦!!
我問變態你跑先定我跑先,..佢好快答左我...我跑先.."甘你跑啦..!!哈
個個都著短褲...我又唔記得帶短褲..>_<"冇計啦..著長褲跑啦..
賴樂好勁呀..差一個圈就攞滿分..到我跑啦.."我跑個陣都有數..我數到17..
但變態話我得15..算啦!!是但啦~之後自由時間..我休息左一陣就出去打波..
同賴樂..孫雞..詠珊..牙珊..豬豬打排球..賴樂下下都殺我波...次次都係向我個邊.."
嘩...我差d打中李珊..sorryyy..之後賴樂一個殺波...個波係我頭頂飛過.."險*
唔知係咪好耐冇點排球..打到隻手紅先..起粒粒.."去左wc洗下隻手.."出返去打過"
呵...打鐘lu...換衫..去食野..哎呀..唔記得借書呀"飛呀飛呀.."上到去問隔離班d人借書.."
攞左本書之後都唔知邊個借比我..????好多問號""之後上sci堂...個個都好期待呀"
期待咩呢...就係睇金魚啦.."今日睇金魚血管..!!我地個組睇唔到呀呀..>_<"唔制!!
之後落堂要搵miss簽簿..唔見左miss.."落去下面坐左一陣..見到miss..簽簿啦..得4分咋..
就上去開會.."究竟我地幾時出發呀..>_<"好想去探險呀..*今日開會係到傾左d無聊野..
打鐘啦就快.."返課室先..經過隔離班班房門口..見到et係到..嘻..奸笑..揸揸...哈哈!!
上堂好悶呀..差d訓著.."英文堂..miss以後調左堂...最後個10分鐘先上到黎"
講左一陣就落堂lu.."數學堂係甘訓教..好眼訓呀..姣然好幫我呀"
miss行過黎..姣然係甘同佢講野等佢見唔到我訓教..唔使嘈醒我.."thx you*
放學lu.so尻毛整死左條金魚...好殘忍呀""條金魚個頭同身分開左..好恐怖呀..
賴樂為左條金魚係到喊..好感性呀.."之後個個都係到安慰佢..
我就去搵miss簽簿..見到柏軒..問佢係到做咩..?????
佢話d 牙sir..miss係到傾緊比唔比佢係到讀..之後老馮叫佢係到讀多個星期..
睇下表現如何再決定...吾吾..之後去左上堂...今堂學畫畫...?_?下..
諗畫咩都諗到我傻啦...之後放左學..打比老公..傾左一陣就收左線.."
之後同牙欣去左天逸坐一陣.傾左一陣計仔..就返左屋企.."返到屋企..好凍呀.."沖涼先!!
點知老公打黎啵..啦啦聲聽電話..點知..cut左線..>_<"sorryy..!!唔係有心架..
沖完涼就打比佢..同佢傾左一陣..老公話好累..想有人幫佢按摩..之後..老公話放工打比我..嘻
之後同衰老母傾左一陣計..就睇電視...個衰老母甘好死比錢我.."話我生日喎...
個個fd都知我老母點衰法...所以我都好憎我老母.."反而..有陣時覺得老豆好慘.."
大個女..一定要考順老豆豬豬...嘻""我撐你..老豆.."
老公..我都愛你.."永遠唔准你離開我...卡!!!好掛住你呀.."


愛你時間︰2005-11-24 11:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]