| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
| unhappy.." |
今朝..好早起左身,..琴晚同老公仔傾左一陣電話就收左線lu..
就訓到8點起左身了.." 今日原本好興奮架..!!
但知道左冰媽..紫妹..靜b..云云..瓊瓊..細細可能唔陪我..>_<”
就唔開心啦...唔制呀...有點兒想喊呀.."做咩要搞到甘姐.."
我想你地成班係我生日都出哂黎呀...
上年都係哂到架...仲玩得好開心tim*
今年點解會變成甘架...好朋友..永遠都是好朋友..."
我唔想你地搞到甘呀.."
上次全班嘈牙紫一個....已經使走我..
唔比我幫牙紫.."我唔係心軟呀.."
我覺得點都好..都係朋友..唔好搞到好似冇fd做架.."
朋友唔易得黎架.." 知己更加難...
不過算啦...希望你地會記得有牙呆呢個人啦.."
之後知道冰媽..細細..紫紫..云云..靜靜..瓊瓊唔去之後.."
就喊左出黎...我幾個最好既朋友..佢地唔去呀.. >_<"灰呀..!!
好想你地個個都出...一齊開心..唉...""爆唔開心呀...!!!
倒數....仲有一日呀.."而家時間係10點...仲有14個鐘呀...
唔知邊個會係第一個同我講生日快樂呢..??
唔知邊個會係12點正還陪伴我呢.. ??
唔知呀...>_<"
|
|
愛你時間︰2005-11-26 09:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
| 級本活動.." |
今日返到學校...覺得自己好柒囉.."今日著左短褲返學..,因為長褲留左係學校呀..>_<”
返到學校比人捉校服儀容...話我著短褲..比佢激死..我唔想著咩..有先得架.."
之後咪上返課室啦啦臨換返條長褲..落返去搵個屎人頭..>_<”
之後就打鐘啦...排隊集合..*講左一大輪癈話就返班房.."點名.."
搞點好之後..就留電話號碼比miss..等埋d人返黎就出發lu.."嘻嘻...興奮呀!!!
上左車之後..先知原來我地係第一班出發.."我又係車到派野食..嘻"又周圍走...
仲差d仆街tim...>_<"好在有姣然扶住我.."之後又係到影相相..卡..
岩岩杰杰坐左我個位..我就坐左係姣然同雞羅中間..等我姦左你地啦.."
我邊會甘衰啦..姣然對我甘好...呵!!之後好快到lu..我地既目的地係馬on山..
點知原來有好多人黎燒野食呀..好多小學生呀.."搞左一陣..我地就去霸爐.."
之後就去左玩班會活動..好低b呀>_<"係到玩馬騮搶波.."又玩唔知咩黎架.."
又係到打排球..又係到傾計..又聽歌...之後就開始燒野食啦.."
個個都好開心係到燒野食..嘻"比我發明左一種燒面包既方法...研究左好耐!!
先比我研究到唔會再趺面包..**之後同miss傾左一陣我屋企既野..就去玩啦.."
開頭玩面粉..個個都白色一大大..又整埋牙欣..牙sir..哈..之後比miss鬧..冇理到佢..
我地見到人地係到玩水..我地又玩...敏仔..莫子..袋袋同柏軒都比我地整濕哂..
哈哈...之後個工人關左個水制..>_<"比佢激屎...又冇野玩..
之後miss話上山...采佢都傻.."有一班上左山..有一班就係到打排球..
我就係到睇住d野...我就同姣然一齊聽mp3..又係睇相..卡.."
好開心呀今日..冇幾耐..同左賴樂..孫雞去買山水豆腐花食...好好味呀.."
et同孫雞係到耍花槍..哈..比我地偷拍佢地偷情..嘻""
之後班車到了...要走啦.."上到車..個個都好累...訓哂教lu..
我地幾個..牙珊..豬豬..嘉儀..敏仔..傻man..除仔..嘉健..係到唱歌”
又唱心跳回憶..天才與白痴..思覺失調..呢幾首我都好中意既.."
我同幾個傻仔係到整令個屎人頭...好爆呀..^^”
返到學校啦...之後就同牙欣去左個廁所就走左..去左天恆傾計..
傾到6點幾就返左屋企...食完個飯又出左去.."出去天恆搵細細..唔見人..打比佢.."
原來佢係俊云軒.."之後過左去搵佢..就同左佢..靜靜去左天恆坐..*
點知見到班合桃..之後佢地走左之後..牙峰..牙良..牙邦..上左黎.."
牙峰唱左首佢作既呆之歌比我聽..好搞笑呀..>_<”多謝你.."
佢又唱左冰媽作既歌比我聽冰之歌..好有feel牙聽到.."冰媽好勁呀..*
之後我就同佢地玩左一陣..就走左啦..去搵牙聰.."同牙聰過左天富等牙瓊.."
之後又同牙瓊..牙聰..過左去天瑞.."唔知點解次次跟牙聰去跳舞..見到個個男仔.."
佢就成日望住我..唔知點解有一種好似識佢甘既feel”唔知呀..
我係到打psp..lose左..係到大叫..佢又望出黎..又係到偷笑我... >_<"
車...之後我走個陣..佢又同我講拜拜..個小云好好人呀.."
今日水長..eric..同我講生日快樂...多謝你地哎..""會唔會早左d呢..哈!!!
返到天恆..就搵細爸爸佢地..坐左一陣就走左lu.."
今日聽左首歌..好好聽呀..同老公傾左一陣電話就返左屋企..."
其實岩岩想同老公講...我好愛你呀..同埋好掛住呀.."
面紅tim...怕醜tim..>_<"
|
|
愛你時間︰2005-11-26 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 33 | » | |