今日都幾凍呀..."大家著多d衫呀..**
我而家都係凍緊打日記...嘻"
今日有點兒灰左d...*唔知係咪我同你地有d隔膜..??
上堂個陣..你地可以好快分到組...
而我,...甘算唔算我少朋友..??
一直以來..你地就成雙成對出出入入...""
而我...我成日都唔返學就係甘解..*
而家返到學校..好似冇人理我甘...勁unhappyyy.."
好想轉校..但一定冇學校會收我...唉..
到左今日..我中於知道..我同你既友誼..已經慢慢褪色了.."
我記得星期日個日..同牙欣出去行完街..返到黎天水圍個陣..
我地一齊諗返小學個陣d日子...冇忘記到.."
一邊行..一邊講返之前d野..好回味呀.."
有d想返去之前既日子...而家個個都變左.."
好似升到中學...牙欣同我地唔同班...慢慢生疏左..
之後就係我...慢慢生疏...直到今日上堂個一刻先係最想喊既時候.."
最近..出面d fd已經有好多嘈架既時間...
而家係學校又甘唔開心..我真係有d想去屎左佢..""
好想發洩出黎...但我除左界手..我真係諗唔到其他解決方法..*
就快到我生日啦...唔知個日會唔會真係有人記得我生日,.."
生日個日會唔會真係齊人呢..??
我記得之前天逸班fd...永遠都唔會識寫個"醜"字..
一有人生日..就把天逸整到成個蛋糕樂園..整到個個成身濕哂,好開心...
我諗而家唔會再有呢d事發生..哈..好傻呀.."
我還記得..每個朋友既相識時間...個個都差唔多..."
我仲記得..係我第一次離家出走...
個個都好擔心我..出哂去搵我..*多謝有份搵我既朋友仔.."
個個都好緊張我...而家仲有冇人會甘緊張我呢..??
我相信只得返1..2個係甘.."人就係甘..會變..*
而家我相信..呢個世界唔會有永恆既出現.."
感情..永永都有人跟我搶...我只好讓.."
只怪我不夠好..不陪資格爭你"哈...好傻呀>_<"
而家..有誰會像朋友那麼愛鍚我??那麼愛我..???
越想越難過...1條1條..再見..""
嘻...唔知做咩今日打日記..我最想打呢句..""
越來越多人會出賣我..越來越少人會那麼愛鍚我..*
今日冇咩特別事發生..."一早就返左屋企..**
希望大家會有一個開心的11月,..*
夜晚10點18分40秒..開始灰左... 10點22分42秒...更灰..""
10點24分26秒...喊左出黎... 10點26分37秒...破戒..界手"
勁唔開心.... 冇人親近我...冇人爭奪我...冇人愛我....有種死的感覺...**
|