18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 11 月 17 日  星期四 晴天
唉唉唉.....

諗諗諗諗....你對我究竟點呢..??
可能你又唔中意我呢..??
算啦...而家都係學校...打日記...悶呀..!!
今日換左冬季呀..好唔舒服呀..好怪甘...""
今日牙欣同我講左d野..嘻"thx你..
永遠既好朋友..只會永遠陪伴你.."
就如像一生既情人.."
今日又唔開心..呢個星期都好唔開心.,..
又係為fd煩....煩煩煩..唉唉唉.."
學校d朋友..又唔知做咩成日唔理我..
好在有牙欣理我咋...多謝你呀.."
仲要多謝天逸班fd..仲有多謝小老公..嘻""
成日哄我開心..不過又成日屈我...
哈...拜拜lu..

愛你時間︰2005-11-17 01:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 11 月 16 日  星期三 晴天
灰到爆.."

而家係學校打返琴日既日記...""
勁勁勁勁勁灰囉...電腦上唔到網呀..>_<"
有d想喊既感覺..冇得睇你日記..冇得打日記..冇得睇story"
最唔開心係冇得同小老公傾msn"唉...不過我都有辦法睇到你日記..
我開始唔敢同小老公講野..唔知點解..呢幾日都好灰甘..
可能開始中意左小老公..或者對你有點點好感等等..."
唔知最近做咩事..學校有野煩..屋企有野煩..朋友有野煩..咩都有野煩..
今日返到學校..有d興奮..有d  unhappy.." 之後係到諗...
唔知你對我感覺點..仲於..係第一堂數學堂喊左出黎...
不過我冇事既..嘻"我發現左一樣野.."
坐我隔離行既女仔..shan..成日偷望我..嘻"
莫非佢...有點兒愛上我..卡...發夢啦我.."
係ia堂..有得玩音響..好開心呀.."卡
放左學之後..去左達德.."
好有探險feel..哈...不過我地都好無聊..
之後差d比人發現左..就走lu...其實個個都有d驚驚地..哈
我地去左第二到行...et同肥鏵拖拖手呀...
我地係到笑佢..哈哈哈哈.."
之後各自回家..返到天恆..搵細細..and靜靜..
仲見到老同tim..>_<""
坐左一陣就返左屋企..夜晚9點到出去左同呠呠吹水...
因為係屋企悶得濟..又冇電腦玩..臭..**
坐左一陣就返左屋企啦..唉...諗住訓訓訓教教教教..""
點知.................
小老公打黎啦!!!!!聽電話先..嘻..好sweet呀..卡.."
傾左一陣.佢就訓啦....我都睇左一陣電視就訓左lu..
呢一日就係甘過啦....悶到屎屎下...
傻瓜老公...愛屎你唷.."”"
                              你愛唔愛我呀??

聽日換冬季啦...>_<"

愛你時間︰2005-11-17 01:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 11 月 15 日  星期二 晴天
凍凍...""淡

今日都幾凍呀..."大家著多d衫呀..**
我而家都係凍緊打日記...嘻"
今日有點兒灰左d...*唔知係咪我同你地有d隔膜..??
上堂個陣..你地可以好快分到組...
而我,...甘算唔算我少朋友..??
一直以來..你地就成雙成對出出入入...""
而我...我成日都唔返學就係甘解..*
而家返到學校..好似冇人理我甘...勁unhappyyy.."
好想轉校..但一定冇學校會收我...唉..
到左今日..我中於知道..我同你既友誼..已經慢慢褪色了.."
我記得星期日個日..同牙欣出去行完街..返到黎天水圍個陣..
我地一齊諗返小學個陣d日子...冇忘記到.."
一邊行..一邊講返之前d野..好回味呀.."
有d想返去之前既日子...而家個個都變左.."
好似升到中學...牙欣同我地唔同班...慢慢生疏左..
之後就係我...慢慢生疏...直到今日上堂個一刻先係最想喊既時候.."
最近..出面d fd已經有好多嘈架既時間...
而家係學校又甘唔開心..我真係有d想去屎左佢..""
好想發洩出黎...但我除左界手..我真係諗唔到其他解決方法..*
就快到我生日啦...唔知個日會唔會真係有人記得我生日,.."
生日個日會唔會真係齊人呢..??
我記得之前天逸班fd...永遠都唔會識寫個"醜"字..
一有人生日..就把天逸整到成個蛋糕樂園..整到個個成身濕哂,好開心...
我諗而家唔會再有呢d事發生..哈..好傻呀.."
我還記得..每個朋友既相識時間...個個都差唔多..."
我仲記得..係我第一次離家出走...
個個都好擔心我..出哂去搵我..*多謝有份搵我既朋友仔.."
個個都好緊張我...而家仲有冇人會甘緊張我呢..??
我相信只得返1..2個係甘.."人就係甘..會變..*
而家我相信..呢個世界唔會有永恆既出現.."
感情..永永都有人跟我搶...我只好讓.."
只怪我不夠好..不陪資格爭你"哈...好傻呀>_<"
而家..有誰會像朋友那麼愛鍚我??那麼愛我..???
越想越難過...1條1條..再見..""
嘻...唔知做咩今日打日記..我最想打呢句..""
越來越多人會出賣我..越來越少人會那麼愛鍚我..*
今日冇咩特別事發生..."一早就返左屋企..**
希望大家會有一個開心的11月,..*


夜晚10點18分40秒..開始灰左...             10點22分42秒...更灰..""
10點24分26秒...喊左出黎...            10點26分37秒...破戒..界手"
勁唔開心....    冇人親近我...冇人爭奪我...冇人愛我....有種死的感覺...**




愛你時間︰2005-11-15 09:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]