18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2006 年 5 月 11 日  星期四 晴天
呵呵。。。

最近電腦壞左。。。
要遲D先打到日記比大家睇。。””

愛你時間︰2006-05-11 09:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 
2006 年 5 月 2 日  星期二 晴天
一天..落雨了.."

**你可不可以暫時別要睡.."??**
今日..個腦狂係到出現呢個人.."
點解甘既...但是我心入面都係只有"佢"
琴日..同今日..都訓左好耐..好耐..
由28號開始至到1號..玩左甘多日..真係好累呀..!!
我完全唔覺得有1晚係玩得開心架..
唉...姊妹們...
**想起當時..蠢也沒法子..
純情得可以..男生中只得你贈我戒指..**
今日12點幾比老媽子嘈醒左..唉..""
好累呀呀呀..."之後等老豆返左黎..
就叫左個m記食...飽飽..!!
*早知不應試愛,..便節哀..
現在默默誰珍惜不再..**
  之後睇牙睇..睇左陣電視就出左去lu.."
 上左非豬屋企..就走左..
同牙杰..便仔..灼峰坐左陣..就返左屋企..""
     **曾經想當個好情人..捨失情仁..
    還愛
你愛到往下沉..若要犧牲.."
    方能擁吻..無法一起..再同渡半生..**
  

愛你時間︰2006-05-02 08:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

28..29..30..1號""3 0號媽媽生日**

28號至1號都係大陸.."
30號媽媽生日呀.."
呢幾日做過d咩..發生咩事..我都唔想講..!!唉唉..*
你想我講d咩呀...>3<"
灰爆..*

愛你時間︰2006-05-02 04:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]