| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
| 2006 年 5 月 11 日 星期四 |
 | |
| 呵呵。。。 |
最近電腦壞左。。。
要遲D先打到日記比大家睇。。””
|
|
愛你時間︰2006-05-11 09:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2006 年 5 月 2 日 星期二 |
 | |
| 一天..落雨了.." |
**你可不可以暫時別要睡.."??**
今日..個腦狂係到出現呢個人.."
點解甘既...但是我心入面都係只有"佢"
琴日..同今日..都訓左好耐..好耐..
由28號開始至到1號..玩左甘多日..真係好累呀..!!
我完全唔覺得有1晚係玩得開心架..
唉...姊妹們...
**想起當時..蠢也沒法子..
純情得可以..男生中只得你贈我戒指..**
今日12點幾比老媽子嘈醒左..唉..""
好累呀呀呀..."之後等老豆返左黎..
就叫左個m記食...飽飽..!!
*早知不應試愛,..便節哀..
現在默默誰珍惜不再..**
之後睇牙睇..睇左陣電視就出左去lu.."
上左非豬屋企..就走左..
同牙杰..便仔..灼峰坐左陣..就返左屋企..""
**曾經想當個好情人..捨失情仁..
還愛你愛到往下沉..若要犧牲.."
方能擁吻..無法一起..再同渡半生..**
|
|
愛你時間︰2006-05-02 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 28..29..30..1號""3 0號媽媽生日** |
28號至1號都係大陸.."
30號媽媽生日呀.."
呢幾日做過d咩..發生咩事..我都唔想講..!!唉唉..*
你想我講d咩呀...>3<"
灰爆..* |
|
愛你時間︰2006-05-02 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 33 | » | |