| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 | |
| 各位朋友..我返黎lu.."" |
我會把我的說話放係呢到..**不過我都會寫個本小日記仔,...嘻""
大家留下言啦..""衰鬼**姊妹..齊齊打日記.."
我而家呢刻仲係好唔happy呀..
我部電話仲未返黎呀..激屎..嗚嗚..**
好憎你呀..楊世輝..*
你唔好出現係我眼前呀.."我驚我會自殺而死:::
點解呀..4月份既日子好唔happy..
日日都好似過得好辛苦..冇人愛我甘樣..*
我到而家呢刻愛上你(:孝孝:)就快到6個月了..!!
一樣如之前..越來越愛你..嘻!!
本小呆的近照..""sesee**
|
|
愛你時間︰2006-04-18 07:30 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| 我呢幾日既哭泣聲成因.."" |
有冇人可以講聲比我知..""
我究竟而家呢刻呢秒做既每一件事係岩定錯..??
問題1...我心中究竟係咪真係好好好中意牙孝..??
我答..如果我唔中意佢就唔會紋佢個名係我手到..
問題2...但唔知點解我心裹好似淨係想佢關心我多d..錫我..甘既..??
我答..會唔會係我真係唔太中意佢呢..
問題3...但係一聽到佢把聲..佢一打比我..我就開心到癲甘.."
我答..我都唔知..""但我一定唔會後悔紋左佢個名係手到..""嘻!!
問題4..有人同我講過..如果你紋左你中意既人既名係身到..你永遠都唔會同佢一生一世..?真定假???
我答..但係我紋左佢個名係手到之後..佢對我好左..多左鍚我啵..""
問題5..(希望大家睇我日記既人留個言答一答我呢個問題)
大家覺得我同牙孝應唔應該發展落去..""??
大家覺得我同佢會唔會有結果呢??
今日係我同牙孝一齊左3個月零7日...希望呢個情人節會同到佢過啦..!!!
但我知一定同唔到佢過...我既呆感話我知架..!!
我諗過架..如果我同牙孝真係真真正正甘離開大家..
我會變成點呢...??我知一樣野先..""
就係我會變成一個討厭愛情既癲婆...
我覺得世上每個人都比唔到牙孝比到我個種安全感.."
算la..我想一想..又到2月14..有冇人會送豬古力比我呢..??嘻""
上個星期死左一個星期..""不要提..慘事到了""
""""學李小龍..練相戀的武功...呢首歌會唔會再次出現呢??
|
|
愛你時間︰2006-02-08 12:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 33 | » | |