18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2006 年 4 月 19 日  星期三 晴天
時間忙到放屁都冇時間""哈..**

今朝好晏先訓教教..""不過..都夠訓既...
6點 幾就起左身..就出去返工la..*
返工個陣好撚悶呀..!!
10點幾先放工..就死..就死..""
返到黎天水圍,,on尻尻甘撚樣..
去左搵細生..都唔知發生咩事唷..????
之後就去左俊云軒食飯..餓死我了..*
食完就諗住返我屋企..
有瑤瑤..洲洲..牙星..幾個去..
但係返到去先知老母係到..
老母又唔比佢地上黎..跟係就係後樓梯坐左陣"
瑤瑤嘔呀..>3<"之後就送左瑤瑤返屋企..**
我就去左網吧打左陣機..就返左屋企lu""

而家要教教豬先..請不要打擾""
永遠那樣愛牙孝..""

姊妹們的傻照..""妖bb and**細哥.."

愛你時間︰2006-04-19 05:17 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天
各位朋友..我返黎lu..""

我會把我的說話放係呢到..**不過我都會寫個本小日記仔,...嘻""
大家留下言啦..""衰鬼**姊妹..齊齊打日記.."
我而家呢刻仲係好唔happy呀..
我部電話仲未返黎呀..激屎..嗚嗚..**
好憎你呀..楊世輝..*

你唔好出現係我眼前呀.."我驚我會自殺而死:::
點解呀..4月份既日子好唔happy..

日日都好似過得好辛苦..冇人愛我甘樣..*
我到而家呢刻愛上你(:孝孝:)就快到6個月了..!!

一樣如之前..越來越愛你..嘻!!

本小呆的近照..""sesee**


愛你時間︰2006-04-18 07:30 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天
我呢幾日既哭泣聲成因..""

有冇人可以講聲比我知..""
我究竟而家呢刻呢秒做既每一件事係岩定錯..??
問題1...我心中究竟係咪真係好好好中意牙孝..??
我答..如果我唔中意佢就唔會紋佢個名係我手到..
問題2...但唔知點解我心裹好似淨係想佢關心我多d..錫我..甘既..??
我答..會唔會係我真係唔太中意佢呢..
問題3...但係一聽到佢把聲..佢一打比我..我就開心到癲甘.."
我答..我都唔知..""但我一定唔會後悔紋左佢個名係手到..""嘻!!
問題4..有人同我講過..如果你紋左你中意既人既名係身到..你永遠都唔會同佢一生一世..?真定假???
我答..但係我紋左佢個名係手到之後..佢對我好左..多左鍚我啵..""
問題5..(希望大家睇我日記既人留個言答一答我呢個問題)
              大家覺得我同牙孝應唔應該發展落去..""??
                      大家覺得我同佢會唔會有結果呢??
今日係我同牙孝一齊左3個月零7日...希望呢個情人節會同到佢過啦..!!!
        但我知一定同唔到佢過...我既呆感話我知架..!!

我諗過架..如果我同牙孝真係真真正正甘離開大家..
我會變成點呢...??我知一樣野先..""
就係我會變成一個討厭愛情既癲婆...
我覺得世上每個人都比唔到牙孝比到我個種安全感.."
算la..我想一想..又到2月14..有冇人會送豬古力比我呢..??嘻""
上個星期死左一個星期..""不要提..慘事到了""
""""學李小龍..練相戀的武功...呢首歌會唔會再次出現呢??



愛你時間︰2006-02-08 12:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]