18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2006 年 4 月 25 日  星期二 晴天
落左元朗..傻瓜**

死了...
琴日訓左好耐...之後今朝..細輝打比我..*
同老母去左天華一陣,,.就去左搵細輝.."
之後上左天恆一陣..就同細輝..炮成..大佬..落左元朗.."
細輝化妝呀...哈哈!!!牙寶又係到發姣..佢又要化..**
食完飯..就去左打機..打左一陣機..
就同左牙基去睇戲..睇冰河世紀2..
好睇呀...嘻嘻..!!
之後同佢睇完戲就返去搵牙寶佢地..一齊返天水圍..*
返到天水圍搵牙虎佢地..妖...你地可唔可以唔好成日串我呀..>3<""
之後牙杰同牙昇行個黎同我講話見到牙孝..
我唔信..就去睇左..點知...真係...
我個刻真係好想喊..help me..""
唔知點解今次見到佢..有種feel好想同佢講...
牙孝..我真係好愛你呀..!!!
死粟米係到亂講野...黑人憎.."
成程係到見到牙孝都係到講女既...唉..*
鬼唔知佢心入面係冇我既咩..唉唉唉...""
之後去左7仔買野又見到佢..唉唉唉.."
真係有d想去自殺...我死左佢吧啦...
過左一陣..就返左屋企lu..""

愛你時間︰2006-04-28 01:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2006 年 4 月 24 日  星期一 晴天
非豬上庭呀.."

今日非豬上庭...有好多人去睇..*
等左好耐呀..見到牙清流淚"
有點兒感動!!!我都想喊..
冇幾耐又上庭...
個個都有認罪...得渠王同佢條女冇認到..""
臭屎忽...
從今起...渠王..你是我的敵人.,..*
上完庭之後好在唔使入去等報告..
甘我地就一大班人去食飯...呵..
個場面好搞笑..!!啊....*
之後我又要返工..
去到mk..今日返工有種feel好似比人 玩甘...>3<""
返完工之後..同kitty去左食野...
冇啦啦有個人坐底..原來係岩岩個客..*
佢係到問我識唔識黑底d人...??
我話識dd...之後佢話問我識邊個...??
我就話..你識唔識元朗好出名既青仔...??我作出黎架..哈哈"
佢竟然話識啵...之後我就話..我作出黎架啵..
佢個陣我覺得佢勁瘀...哈哈!!
之後就返左天水圍...搵佢地..坐左一陣就返左屋企..""
完...i love you**

愛你時間︰2006-04-28 01:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2006 年 4 月 20 日  星期四 晴天
**馬兄..生日快樂""
今日鬼甘早就同左牙妖出左元朗. . .
之後又陪佢去攞返條褲. . .
鬼麼. . .元朗個間野都冇我想買既鞋既. . ."
之後同妖bb去左千色系甘買野食. . .
我又買雪糕. . .妖bb又系買雪糕. . .
我系買意大利x x. . .妖bb系買紫色既. . .唔知咩黎既.."
我地又上千色最高個層. . .買魷魚絲. . .
點知個檔野唔見左. . .嗚嗚***
原來係隔離個邊. . .嘻!!!
行左一陣. . .我地就行下行下. . 去到7 7站. . .
搭小巴返tin...shui..wai""
原本尼. . .我地去銀座買鞋架. . .但係.....
妖bb話要搭小巴. . .所以要係銀座對面落車. . .就行過去. . .噓**
我買完對鞋la. . .就返天恆lu. . .!!!
今日係馬兄生日呀. . 生日快樂.. .. .
衰仔包. . .**要生性呀!!!!!!!!!

原本去b b q. . .但係因xxxx所以唔去. . .改為去馬兄屋企. . ."
去到馬兄家. . .佢仲訓緊教. . .吓!!!
玩到甘上下.. . .馬仔醒左lu**
係到食下野. . .飲下酒. . .""之後就食蛋糕.. .. .**
之後同牙杰個d講個樣野.. .. .講到我火都黎埋..""
超...***之後發生一d冇咩人知既事.. .((唔講))""
4點幾. .大家都散啦. . . 我地就行返去天恆. . . 我地行左成個鐘呀. . ."
途中大家都係到玩玩玩. . . .**哈哈. . .
我就早返左屋企先. . . 嘻!!

比你地睇下妖bb..同牙細既醜8怪照片""

       
牙細隻可愛小dog dog""
      
我同妖bb既合照唷. . ." "嘻...!!!!!!!!!!

愛你時間︰2006-04-23 05:28 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]