| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 4 月 25 日 星期二 |
 | |
| 落左元朗..傻瓜** |
死了...
琴日訓左好耐...之後今朝..細輝打比我..*
同老母去左天華一陣,,.就去左搵細輝.."
之後上左天恆一陣..就同細輝..炮成..大佬..落左元朗.."
細輝化妝呀...哈哈!!!牙寶又係到發姣..佢又要化..**
食完飯..就去左打機..打左一陣機..
就同左牙基去睇戲..睇冰河世紀2..
好睇呀...嘻嘻..!!
之後同佢睇完戲就返去搵牙寶佢地..一齊返天水圍..*
返到天水圍搵牙虎佢地..妖...你地可唔可以唔好成日串我呀..>3<""
之後牙杰同牙昇行個黎同我講話見到牙孝..
我唔信..就去睇左..點知...真係...
我個刻真係好想喊..help me..""
唔知點解今次見到佢..有種feel好想同佢講...
牙孝..我真係好愛你呀..!!!
死粟米係到亂講野...黑人憎.."
成程係到見到牙孝都係到講女既...唉..*
鬼唔知佢心入面係冇我既咩..唉唉唉...""
之後去左7仔買野又見到佢..唉唉唉.."
真係有d想去自殺...我死左佢吧啦...過左一陣..就返左屋企lu..""
|
|
愛你時間︰2006-04-28 01:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2006 年 4 月 24 日 星期一 |
 | |
| 非豬上庭呀.." |
今日非豬上庭...有好多人去睇..*
等左好耐呀..見到牙清流淚"
有點兒感動!!!我都想喊..
冇幾耐又上庭...
個個都有認罪...得渠王同佢條女冇認到..""
臭屎忽...
從今起...渠王..你是我的敵人.,..*
上完庭之後好在唔使入去等報告..
甘我地就一大班人去食飯...呵..
個場面好搞笑..!!啊....*
之後我又要返工..
去到mk..今日返工有種feel好似比人 玩甘...>3<""
返完工之後..同kitty去左食野...
冇啦啦有個人坐底..原來係岩岩個客..*
佢係到問我識唔識黑底d人...??
我話識dd...之後佢話問我識邊個...??
我就話..你識唔識元朗好出名既青仔...??我作出黎架..哈哈"
佢竟然話識啵...之後我就話..我作出黎架啵..
佢個陣我覺得佢勁瘀...哈哈!!
之後就返左天水圍...搵佢地..坐左一陣就返左屋企..""
完...i love you**
|
|
愛你時間︰2006-04-28 01:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 33 | » | |