18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天
多日黎的活動.."

12月31日..新年快樂..""
呢日係牙靜生日..有好多人陪佢過生日..**
有成班姊妹..兄弟""只欠一人.."
係蝴蝶灣過生日...一齊唱生日歌..
一齊食蛋糕""一齊過12點*好開心呀..!!
靜靜...""生日快樂...又大一歲啦.."
等到下年做咩都唔使驚la..!!嘻""

新既一年.."1月4日.."
呢日我返左黎天水圍..!!
變左一個傻婆..係牙孝屋企樓下等等等..."
等到佢返黎..."先見到佢.
終於..比我見到佢la..*
之後send左個message比佢..
叫佢落一落黎...俾d野佢."
之後佢叫左牙賢黎..叫牙賢攞上黎比佢.
hurt.."原來佢隻腳傷左..冇事嗎..??
之後條頸巾比左牙賢..之後吤握韺琝r..""
問我係咪我織...更係我織la.."嘻"
之後返左屋企睇住細佬.."

1月6日...
夜晚返到屋企.."見到細佬係甘咳..
屎啦..咩事呀??唔知點算好呀,.
根住..哄佢訓教教..訓左一陣..
又咳過.."咳到有血呀..好好驚呀..
老豆老母又唔係到...屎la..* 
11點幾起左身...又係到係甘咳..
之後仲發燒...點算呀...
1點幾..仲咳緊..唉..慘爆.."冇人理我地..!!
最後個fd攞左d藥黎..細佬食左訓教..冇咳..."thx..you"
今日老豆老闆請我食飯..嘻"

1月7日..."
哭哭哭泣..""
今日日頭就係屋企訓教教..""
之後夜晚諗住返大6..**
點知..我張回鄉證唔撚見左.."
邊Q個整唔見...正柒頭..激屎我了...
唉唉唉唉..甘今晚就食自己,..
係屋企登登登...臭..""
今晚係甘爆可樂...又係甘磨牙..
屎la..d牙比我磨平左...瘀..
今晚有牙杰..牙邦..牙才..牙靜陪著我..""唔驚驚..*
3點幾..落左去網吧搵小強哥哥..""坐左一陣就返左home""

愛你時間︰2006-01-07 01:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 
2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
灰..唔知下一步應該點做好..""

唉唉.."我已經第9日冇返屋企la..*
而家係旺角住...冇咩人理我.."
有d時候真係好想喊...好掛住屋企.."
我都唔知我而家可以做到d咩..唉..
究竟我應唔應該走呢..??
我有點唔想拍拖...每次拍拖個陣....
都得唔到真正既愛...好似有種比人玩既感覺..
好想真真正正甘愛一次..
今次同左牙孝一齊..我唔知係岩定錯.."
原來呇酗k朋友架...唉...
我又做多次第三者la..
我而家冇返屋企..我知道左一樣野...
我真係愛上左牙孝了...我日日都好想見到?.
但?..唉...我走左之後...朋友仔個邊發生左好多野.."
我都唔想再去理會個d野係岩定錯.."
我只知..人..真係好自私..*
我而家呢刻好想做一樣野.."就係搵個愛既人去結婚.."
我而家知道左同牙孝一齊係冇結果架.."
倒不如放棄.."""
我知有好多人好錫我..多謝你地呀..**
我琴日對住塊鏡一陣..鏡入面個個係咪我黎架..???
好殘呀個樣....hle p mmee..""
今次比人捉..我一定入去坐..所以我點都唔會返屋企..
我呢幾日都冇事...大家唔使擔心我.."
牙孝...我真係好愛你呀...唔知知唔知呀.."???
唉唉唉....i love you.."
好想你陪我過今晚12點.."""得嗎???
我知你睇唔到我既日記架啦..唉唉.."""
無論點都好...我唔理你對我點.,..
我會默默甘中意你...甘姐係唔係暗戀呀???哈哈"
我唔會再好似前日甘架啦.."
多謝牙邦你個message..我會留住架..
多謝冰媽..我會記得你同我講過既野.."
多謝瑤瑤..我會永遠記得你sEnD比我個MEssage""
多謝云云老婆.."你甘支持我.."嘻!!
多謝靜靜你陪我.,,"I LOve you..""
多謝細細老豆你甘愛我...嘻""多謝你..!!
多謝牙欣你成日報d料比我聽...嘻"""多謝你.."""
多謝牙紫你甘支持我...i love you.."
多謝雯雯你甘陪我...支持我.."""i love you..""""
多謝美玲你個日陪我既日子...""嘻!!
多謝非洲你幫我搵野...""嘻...thx you.."
多謝牙寶你成日同我傾計..同我玩..thx youuuuu..""
多謝大家...我唔記得多謝你既...請同我講返聲..""
嘻....最後多謝牙孝你陪我個兩日.."多謝你..!!
哈哈...thx大家陪我d日子.."""
我唔會有事架..!!!!!!!!

愛你時間︰2005-12-31 01:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 
2005 年 12 月 18 日  星期日 晴天
牙欣黎左我家.."

今日返到屋企...老豆話唔比我出街...唉唉.."
之後牙欣黎左我屋企..6點幾佢就走左li..
全日都好無聊呀..!!之後牙孝叫我上佢屋企.."
但老豆唔比出街呀...所以冇上到..
星期一又要返學啦...唔想返呀..

2005年/12月/19 日"
今日又係返學..悶屎了.."
夜晚..牙孝黎左我屋企陪我訓訓教教豬.."
嘻..屋企好大陣佢既香味..卡卡.."
好開心哎..同佢訓教教個d時間..*
好sweet哎..愛屎你..!!
今日要上台唱歌歌呀..牙細細好搞笑.."
原來怪物佢地唔使唱啵..灰"
哈哈..鄺子俊唱歌呀...佢把聲超似基仔.."
yayaya""今日好開心呀.."

2005年/12月/20  日"
又係返學..姣然同我一組整""老水魚蛋""
哈哈..放學買材料..之後我黎整呀..好味味哎.."

2005年/12月/21  日"
今日學校聖誕祟拜呀.."
係hall坐左好耐..係到訓教教又比人捉到..>_<"
之後上班房玩d白痴game..又到食野時間.."
d人係甘叫我食野...傻左.."
最後同大佬兩個係到食啫喱呀..好好食哎.."
miss整d餅餅都好好食呀.."
我同姣然個"老水魚蛋"攞獎呀.."卡卡.."
都話得架啦..!!嘻..好多日都冇見牙孝啦..灰灰.."
好掛住佢tim..愛屎孝孝..


愛你時間︰2005-12-22 10:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]