尋晚馬灣通頂 影影下太累訓凳訓天光~.~ 返到屋企訓左陣又出荃灣食野 食完同Ray過皇室堡搵Rainie 我同媽咪成年幾冇見了♥ 仰望,我們都傻,曬焦的一雙耳朵. 太正了♥♥ 完左去食野,打陣機, 去埋維園坐地下傾密計. 只能說:最心痛是愛得太遲, 好彩我吾係咁,所以我都無憾了. 其實前路仍有很多更好的選擇, 我放手後就沒必要再讓任何不值得的事發生. 相反Ray就真係慘...
虎牙!我本來好憎自己有虎牙! 憎到想寧願要假牙而拔左佢! 但而家又覺得虎牙幾好-3-♥ 萌!!!