我們的約定.."
waikit930
暱稱: KiT`
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-02-28
25.Feb.2012
22.Feb.2012
21.Feb.2012
19.Feb.2012
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 24
今日人氣: 35
累積人氣: 633
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 10 月 21 日  星期五   晴天


2011.10.21 滿足 分類: 未分類

放學趕返屋企,執野出發去Halloween wif Ka & FayE♥

6:30PM先開始玩第一間鬼屋腥級片場><
好普通,又吾驚,不過Fayfay嚇到跪左係到XD

上山玩翻天覆地,等左45分鐘-.-
浪費哂D時間~.~不過好正^^
去海盜船隔離既紙紮極樂園,
中途有鬼嚇我,我完全冇反應,
隻鬼問我點解吾走XD
我竟然答佢您嚇個女仔就會haha
結果,海豚音:D,路人都笑死左.
紙紮都係排40分鐘左右.
邊排隊邊Jubeat,偷拍我♥V♥

呢間驚好多倍,佢又係跪左係到,
已經行中間,d鬼都係專嚇佢^^

最後排喪屍絕地反擊戰.
最吾應該排呢個,要拎住支紅外線既槍玩.
我認真到係咁打D鬼- -"
打到比佢拉住走=3=
雖然拉住左我隻手,但今次佢吾係嚇到跪係到,
而係坐埋落地- -"連隻鬼都吾知應該點做好,
即刻扶起佢,一陣比後面D人踩就真係出事><
其實支槍都只係做個樣架咋掛?
睇黎我吾應該顧住打鬼-.-"

行返上山搭地鐵落山,中途又嚇.
唉,只能說佢太嚇得HAHA
10:45PM走了,如果佢吾係趕去天水圍,
仲可以玩多2間鬼屋><.

搭巴士返金鐘♥V♥好開心啊^^.
佢個樣真係好累,
不過無論如何,我的肩膀還是會借您靠♥
好喜歡秦子奇的這句話♥

Xanga就像是我的私人地方,不知不覺間我已經寫了4年多。
雖然不是不能給別人看東西,但我只會給我相信的人和好朋友看。
我喜歡把我心裡的話一字不漏的寫出來,
當自己一年後重溫今天所寫的,自自然然會從心裡笑出來。
或許會覺得一年前的自己好傻,但我就是喜歡這樣。