學校的生活又回復以往的平靜
不再因為以前的事而感到傷悲
真的要感謝兄弟和啊泰!
要不是生日那天發生那件不開心的事
翌日就不會發生一件開心的事
有得有失,就是人生必經的階段
而且,現在的我很幸福♥
爺爺給我的祝福,我看到之後很開心^^
尋晚10pm開始執返上次D私影相,執到4am先搞掂.
再沖涼+整整ipad D野,6am了- -"
訓一個鐘又起身,好累!
今日MSN SD返D相又SD吾到,整黎整去都吾得
真係有少少炆
之後話用Skype,第一次玩,仲得1個人,又吾識玩;D
不過ipad都有得睇返D記錄,真係幾正^^

好累啊!聽日要加返D fd既Skype先得.v."
|