今年好恐怖的生日,也被爽太多約了吧,
送給自己的生日禮物♥

我說過明天開始 這一切都結束
也就是10月新生活
果然,10月的第一天,我好快樂^^!!!
累了,卡又係Miss到
原本想推左啊泰既私影活動
最後都係出發了,西九龍
然後飛的去西九海濱長廊影
估吾到主角只得14碎,化妝令一個人變左好多
第一次玩私影,原來真係好好玩
我有好器材,但冇好技術- -"
好努力構圖,都影左221張
好似...好黃,算係風格之一嗎><"
正,效果不錯^^

她自行設計的相片風格,仲好過我,呵呵!

4點開始,影到太陽落山
本來好生硬,緊張到吾識點影
根本冇實戰經驗,但後尾已經愈來愈自然了
天黑飛的落朗豪坊食飯.
原來都係cosplay之人^^
仲要連學校都係祟正附近...
借左啊泰舊reader直接係ipad整相upload.
更恐怖的是,打破左GEM concert最高紀錄20讚~.~

佢話,快D再約下一次xd
估吾到會有人欣賞我呢個又冇用影相又廢既人
睇黎,我可以去發展一下攝影行業.
走左之後,去MK88再煲陣Jubeat.
返屋企.
開心的一天^V^
|