1pm放了,去食麥記
好恐怖啊果條仔...
勁觀音兵feel,吾通我以前系其他人眼中都系咁樣-.-?
人地都話好吾同,哈哈!
下午去碌齡,手好痛!
然後59M去蝴蝶灣;D
今年系第5年出外過中秋,其中有3年都系屯門過^^
好多人!

月亮好圓!

同阿文寫左陣字xd

I♥_,有個吾識既人系咁睇住我寫XD

影完相之後有條友一腳踩左落個字到><
講Sorry都冇用,哈哈!因為要重新寫過!
之後就去左搵fd
去到另一邊D粗沙寫吾到><
煲煲下蠟突然落大雨,天然煲XD
冇得再寫字了~.~"
出去麥記食早餐,就59M回家了
來回都開得好快,想好好訓一餐都吾得- -"
|