返學之後系眼訓眼訓加眼訓- -" 我已經好早訓教嫁喇/3\ 都系好眼訓:( 死啦我覺得自己升中四之後認真左好多- -" 肯定系之前俾人影響到!! 過左一個星期LU; 其實日日讀書既心情已經搞到我沉迷左讀書- -" 都吾知好事定壞事=_= 嘩頭先上網聽人彈鋼琴!! 真系超級好聽-33- 唉我覺得彈琴冇乜特別.. 但如果你彈得一手好琴咁就吾同好多>3< 而家真系覺得鋼琴好神奇~~ 可以彈到咁多咁吸引咁好聽既歌>3< 學緊琴既你地要俾心機D喇XD(彈多D好歌俾我聽~