冒險樂園好好玩!!!!!!!!!!!!!! WOW最近去果兩次都覺得超級好玩XD 最近好忙....好像 但其實我仲有好多好多野未做 吾知點解暑假好似好得閒咁但一開學就想做好多好多野都冇時間-3- 中四既我真系要好好把握時間 我仲有好多野想做 最近覺得自己老左-_- 思想上吧 愈來愈覺得時間吾夠用/_\ 其實我想學好多野 我想識好多野 我想睇好多書 我想...屋企好D 到現在..仍然面對不了