可能... 因個答案掛.."""
今日.. 我以為佢會黎接我架..""點知﹏"" 我打比佢... 我都唔知佢係邊.."!" 但我聽到好嘈!""!!
我真係好想知佢係邊架.."" 但我又驚.. 問得多,.. 佢會嫌我煩.."
最後.. 我只係話左比佢聽.. 我放左工.. 就收左線.."""
唔知佢記唔記得今日要答呢..."""
我好想知.. 但又驚.>.<. 好矛盾呀.!"!"!'
----------------------------------------------------------------------
晚上...
佢去左睇戲.. 唔知佢睇咩呢.. 好唔好睇呢??
唔知佢12點前..答唔答到我呢????
-﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏-" 等你答案耶
=====================================
晚上2
睇佢都係唔記得架喇~"~"~"
衣家都2320lu.....""
佢到衣家都仲未講---------
忐忑不安﹏﹏
帶有
傷心既感覺.."''
|