今日0900- 1300 係返工.."
但我1250到.. 就走左..因為.. 要幫公司送文件( 九 龍 灣 )
去到.. d人走晒.."""!!@~!~ 又要拎番文件返歸!"!"
我驚..我唔記得呀..!"!"
返到歸... 又要出去喇~"!"@! 同肥璟睇戲.. ><"
原本睇1545 ... 但因d 位唔令... so.. 就改左1730 ...
我地買完" 飛" 都只係1530 .... so.. 就去左機舖...
睇肥璟玩" 灣岸 " ... 我地去左三間機舖.."
[ 官廣 ... 寶聲 ... 最後係.. 金沙>>唔好以為係朱古力 ]
玩到1710都就走喇"~"!"!@!@!@ 之後去戲院..
因我第一次去apm果間戲院.. d 櫈好舒服呀..@!@!@!
好開心呀...""
套戲.. 都可以既.. "
有d鏡頭.. 都幾好笑.."
不過... 大部份都係血腥..">"<"so bad..>""< 幸好有肥璟...
==== 但佢咩事呢... 但..點都關少少既.."" ====
**** 我細佬都有睇呀..!" ... 佢話套戲好無聊wo..><""****
睇完戲.. 都1901 lu.. 呵呵"""!@! 因大家都要.. 返歸食飯..
so.. 我地就行返返歸.."~"!
行行下.,. 媽媽打電話黎,,
搞到我好炆呀.."!哼哼..""
肥璟佢好傻呀... 比隻手我咬.. 但咬左又真係冇咁炆wo...
但咬完.. 就慘囉,, 佢到衣家隻手仲痛緊呀..!""
返到歸,,, 就食飯.. 玩電腦.. 傾電話.."" 又係果d架喇~"~
The End. 多謝觀賞
|