##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


租碟睇﹏___>~@>
今日起身... 我就打比肥璟喇..~""!"! (( 習慣來的... ))
        之後.. 我就起身lu.. 因果陣都10點幾架喇~"!"><"
                      呵呵... 之後.. 食個早餐... [[[ 飽飽.... ]]]

冇耐.. 肥璟就打黎lu.. 即係佢都醒左...^^"
                    之後傾左一陣電話,",   之後.. 大家見係屋企又冇野做..” 
      大家就諗到.. 不如.. 租碟睇喇///
                                              呵呵.. 佢沖完涼仔.. 就陪我落去租碟lu...
 我地租左雀聖2...  同埋怪物....
                                                  then,,, 去左百佳買野食....
     最後就返歸lu...><

                                     返到歸.. 比細佬霸住個電視.. ^^"
         佢話... 我地食埋野.. 就比我地.."" 
                                   佢講衣句既時候.. 我地都差唔多食完lu..><"
          我地食完.. 佢又話要打埋果隻既野...."
                                                        佢打完.. 又真係比我地既.."呵呵

               之後就睇雀聖2 喇  嘿嘿... 好搞笑呀..   唔錯..
                            至於.. 怪物... 嘩... 好驚呀..""" 但結局又好感人wo.."!"!
吾吾...."" 睇完戲.. 肥璟佢就走lu>..."""
                                我當時送埋佢走喇..""" 嘿嘿...

送左佢走之後.. 我就返歸架喇..
         返到去.. 咪.. 做家務囉.."!"!"
                     做完家務咪玩電腦囉... 好似.. 我都唔係好記得.."
之後果d唔講喇..
                       因我都唔係好記得..

ps: 衣篇日記係今日(20/2)打的...

------The End----------


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2006-02-20 10:13 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


<<<<犀照>>>___>~@>
今日0900- 1300 係返工.."
   但我1250到.. 就走左..因為.. 要幫公司送文件( 九 龍 灣 )
                 去到.. d人走晒.."""!!@~!~ 又要拎番文件返歸!"!"
   我驚..我唔記得呀..!"!"

返到歸... 又要出去喇~"!"@!  同肥璟睇戲.. ><"
         原本睇1545 ... 但因d 位唔令... so.. 就改左1730 ...
    我地買完" 飛" 都只係1530 .... so.. 就去左機舖... 
                睇肥璟玩" 灣岸 " ... 我地去左三間機舖.."
                                [ 官廣 ... 寶聲 ... 最後係.. 金沙>>唔好以為係朱古力 ]

     玩到1710都就走喇"~"!"!@!@!@ 之後去戲院..
                 因我第一次去apm果間戲院..  d 櫈好舒服呀..@!@!@!
好開心呀...""
                                          套戲.. 都可以既.. " 
                                                  有d鏡頭.. 都幾好笑.."
                               不過... 大部份都係血腥..">"<"so bad..>""< 幸好有肥璟...
                   ==== 但佢咩事呢... 但..點都關少少既.."" ====
                        **** 我細佬都有睇呀..!" ... 佢話套戲好無聊wo..><""****

睇完戲.. 都1901 lu.. 呵呵"""!@! 因大家都要.. 返歸食飯..
           so.. 我地就行返返歸.."~"!
                     行行下.,. 媽媽打電話黎,, 
               搞到我好炆呀.."!哼哼.."" 
                          肥璟佢好傻呀... 比隻手我咬.. 但咬左又真係冇咁炆wo... 
           但咬完.. 就慘囉,, 佢到衣家隻手仲痛緊呀..!""

返到歸,,, 就食飯.. 玩電腦.. 傾電話..""   又係果d架喇~"~
           The End.  多謝觀賞
         


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2006-02-19 12:09 AM