人地今日諗住9.30就起身架嘛.."點知..訓到差唔多1點先起身..""""激死.."""
跟住我就起身....梳洗...跟住就換衫出去..出去邊...咪出去拎番部心愛既電話囉.."""
哈哈..我今日搭85k時係冇冷氣...所以比$3.00就得喇...來回都係.."""好開心呀..""!!!!
"坑"左2.4...so good.."""
坐車入去都冇乜野.."好平常.."但搭車出黎既時候...遇到兩個人..同學????
緊係唔係喇.."係兩個內地人..""
嘩..佢地講野幾大聲呀...""好在我聽緊mp3..咁先可以避到d嘈音...!!!!
點解我會知佢地講好大聲..??
咪就係前面有個姐姐..佢傾緊電話....佢成日望黎後面.."咁就知咩事喇..""""
我見到果個姐姐望後黎..""咁我咪甩開一隻耳筒囉,,,,點知..真係好嘈架.."""
最後果個姐姐忍唔住..坐左好後...繼續傾佢既電話..""哈哈...真得意..""""""
果兩個人...去到觀塘市中心果個站..就落左車lu....yeah..成車靜晒..>"<..so good.."""
噢...去到總站lu...亦都係到我落車喇.."""!!!!!!
落左車...我就去左阿叔到買左包$5.00冷面食..好味道...so good!!!!正呀.."""
我太耐冇食喇..冇得返學就冇食lu...""衣家食番都好味道呀..>"""<嘻嘻....""""
返到屋企..."""我就睇下ICQ有冇人add我..點知係冇..唔開心
跟住..就開始做家務喇.."""做做下家務...細佬返lu..""happy.."
我好鐘意見到佢..""不過...當大家鬧左交...我就唔係好鐘意見到佢.."呵呵..
當我做完家務...""我見"支力"..就訓左教.."一訓就訓到18.00...so good..""
之後...我就傾電話....傾左一陣.就收左線lu.."因為岩岩訓醒..都唔知有咩好講..""哈哈....
今日老婆大人..都幾好睇...唔錯.."我好鐘意"輸"萱呀....佢做得好good呀.."""好靚女呀.."好棒呀..""至於學警雄心..."佢今日大結局喇..."""好好睇呀.."後半部...開頭我覺得唔好睇..."好悶呀..""之後睇落去..又幾好wo.."之後..我就追追同埋追...""
睇完電視,..我就可以玩電腦喇.."之後咪打日記囉.."""哈哈....
|