##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


拎電話....___>~@>
人地今日諗住9.30起身架嘛.."點知..訓到差唔多1點起身..""""激死.."""
跟住我就起身....梳洗...跟住就換衫出去..出去邊...咪出去拎番部心愛既電話囉.."""
哈哈..我今日搭85k時係冇冷氣...所以比$3.00就得喇...來回都係.."""好開心呀..""!!!!
"坑"左2.4...so good.."""
坐車入去都冇乜野.."好平常.."但搭車出黎既時候...遇到兩個人..同學????
緊係唔係喇.."係兩個內地人..""
嘩..佢地講野幾大聲呀...""好在我聽緊mp3..咁先可以避到d嘈音...!!!!
點解我會知佢地講好大聲..??
咪就係前面有個姐姐..佢傾緊電話....佢成日望黎後面.."咁就知咩事喇..""""
我見到果個姐姐望後黎..""咁我咪甩開一隻耳筒囉,,,,點知..真係好嘈架.."""
最後果個姐姐忍唔住..坐左好後...繼續傾佢既電話..""哈哈...真得意..""""""
果兩個人...去到觀塘市中心果個站..就落左車lu....yeah..成車靜晒..>"<..so good.."""
噢...去到總站lu...亦都係到我落車喇.."""!!!!!!
落左車...我就去左阿叔到買左包$5.00冷面食..好味道...so good!!!!正呀.."""
我太耐冇食喇..冇得返學就冇食lu...""衣家食番都好味道呀..>"""<嘻嘻....""""
返到屋企..."""我就睇下ICQ有冇人add我..點知係冇..唔開心
跟住..就開始做家務喇.."""做做下家務...細佬返lu..""happy.."
我好鐘意見到佢..""不過...當大家鬧左交...我就唔係好鐘意見到佢.."呵呵..
當我做完家務...""我見"支力"..就訓左教.."一訓就訓到18.00...so good..""
之後...我就傾電話....傾左一陣.就收左線lu.."因為岩岩訓醒..都唔知有咩好講..""哈哈....

今日老婆大人..都幾好睇...唔錯.."我好鐘意"輸"萱呀....佢得好good呀.."""好靚女呀.."好棒呀..""至於學警雄心..."佢今日大結局喇..."""好好睇呀.."後半部...開頭我覺得唔好睇..."好悶呀..""之後睇落去..又幾好wo.."之後..我就追追同埋...""

睇完電視,..我就可以玩電腦喇.."之後咪打日記囉.."""哈哈....


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-05-24 03:39 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


衣個板既第一篇日記___>~@>
我諗住六月先寫架.."..但矛理由架嘛..衣日開...就緊係要打番篇野架喇..""
但我衣家又諗唔到有咩打wo﹏﹏

唉...今日要入去石門到拎番部電話呀..."""妖..我整唔見左個標貼.佢話冇左個保養wo....
妖..第一次去整..佢又唔話我知wo...妖...諗起都好嬲呀.."我唔想入去呀.."""又要size車錢入去.."""激死.."""

唉........矛眼睇.....

咁就用左一頁..so happy.."""""


老公 日記

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-05-24 03:35 AM