| 唉.....今日我訓到11點幾就起左身.."跟住就係張床碌黎碌去...最終都起左身..""一起身就去玩電腦...一定的..""
黎下有冇人留言比我喇."有呀..好開心呀.."""不過一得一個...得一個好過冇呀..""^^"果個就係康架喇.."so good.."""
之後.."就整日記喇..""一講起日記就激死喇..我整好晒...跟住錯手咁左d野.."佢就幫我del 晒d野.."又要我從頭整過...">.<"
之後..見咁..我就唔係好想整.."之後就打牌喇..""唉.....做緊清一色,,佢就hand左機..""
唉....開番機既時候...我細佬就返左黎lu.."sobad..”之後我就比佢玩.."""我就做家務...吾吾.."""衣排好鐘意做家務呀.."見屋企乾淨..成個人都好開心...""正呀..""好舒服呀...""
噢...做完家務...就睇電視..""so good....""又係好正..""做完老婆大人..我地就食飯lu..""so good>."不過..今日d餸唔係幾好...""唔係好岩我食..""吾吾...
食完飯..就緊係執手尾喇..
唉..今日又係我洗碗呀..我洗左三日喇.."""so bad.."
之後我就打日記.."傾電話....."""
嘻嘻..今日就係咁過喇.."
|