| 今日我要返學校補課呀,,,,,補eng...嘻嘻...正呀,.,,""
補完我就同亞珊行去藍田...so good..一路行..我地一路傾計...哈哈....好快就到左匯景lu...去到匯景就好自然行去阿叔到...原本唔想食架...因唔hungry...不過...最後都買左3蚊冷面...吾吾..好味道..”
食完..行左一陣..我同亞珊行左一陣匯景就走喇.."由於我部電話比左我母后用 so......我一返到家...即刻睇下有邊個打過比我...有呀..原來係........我就打番比佢喇.."睇下佢搵我咩事...我同佢傾左一陣...咁就收左線lu.."之後我就打比威威喇.."又係同佢傾左一陣..so bad,,.."佢要打機...唔開心.."
之後我就打日記..."""留言比阿珊...
|