| 今日起身...就打比佢.."但我又驚佢未起身.."所以響左一次之後..就收左線.."喵
今日諗住詔我堂妹(小肥b)屋企玩架..但佢屋企有人(你應該知邊個既呢可)
到左最後..都係冇過架..."!""!"喵
到左點幾..佢就打比我喇.."so happy!!!!
之後..就同佢去食野喇.."太過肚餓喇...!!!!喵
我出門口冇雨...行行下..就落雨..我以為微微雨喇.."咪慢慢行囉..""喵
點知...愈來愈大...不過...我係商場入面.."有野遮..好細雨...冇野遮..好大雨~~~~喵
好討厭呀~~~喵
最後,,,成身濕晒....仲要比佢鬧呀..""哈哈....雖然我喊左出黎...但我都好開心呀.."""""喵.....
其實..我都唔知..做咩喊.~~~~喵
之後..我都冇事喇~~~喵!!
我返左屋企換衫之後...就再同佢一齊去taktin 食野喇.."
吾吾....好開心呀.."""
佢一放假就陪我........我好開心呀...""""
|