今日好悶呀.."""又係係屋企呀.>"""真無奈呀.>"
我想搵工呀.>"但唔知屋企比唔比呀.."""你話死唔死呀."
衣排冇錢.."""搞到日日都係屋企呀."""
help..."""""!!~!!~!!
今日肥璟生日呀.."""哈哈..""生日快樂呀.""""哈哈...""
我做過d咩.."咪又係果d..""
ICQ___YM____日記____電話!!!!!!!
勁呀..”