今日我訓到4.25pm...ya>..<﹏so GOOD...
..我見好肚餓..就煮左個出前一丁食..SO GOOD.."正呀.."好味道..""
做家務..唔少得.."做完..睇電視..
好好笑呀,,,繼續無敵獎門人...笑到我比我細佬鬧呀..""
我覺得梁榮忠好靚仔呀.."""愛爆佢呀.."""但佢冇可能取替到天佑既位置架
嘻嘻...我父皇同埋母后要去探我舅父...所以今日要自己食自己...我整左個炸菜肉絲炒飯...哈哈..好味道呀..'"""
食完...開icq..打日記..今日就係咁喇..”
|