##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


自己食自己.."___>~@>
今日我訓到4.25pm...ya>..<﹏so GOOD... ..我見好肚餓..就煮左個出前一丁食..SO GOOD.."正呀.."好味道..""
做家務..唔少得.."做完..睇電視..

好好笑呀,,,繼續無敵獎門人...笑到我比我細佬鬧呀..""
我覺得梁榮忠好靚仔呀.."""愛爆佢呀.."""但佢冇可能取替到天佑既位置架

嘻嘻...我父皇同埋母后要去探我舅父...所以今日要自己食自己...我整左個炸菜肉絲炒飯...哈哈..好味道呀..'"""

食完...開icq..打日記..今日就係咁喇..”

 


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-05-30 01:13 AM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


大伯生日呀..""___>~@>
今日..我訓到12點到..我就醒左喇..."我唔記得要過沙田搵小﹏肥b呀.."跟住我就打比bb問佢係邊喇.."佢仲係家中呀.."咁都好d..之後我就沖涼喇.."吾吾....沖完就執野喇.."執完之後﹏就出去lu.."
之後我就搭MTR喇.."嘻..一到搭MTR時....同小﹏肥B傾電話呀.."不過..去到彩虹就收左線lu..""""
時間過得好快..好快就到左沙田lu..之後..我就打比小﹏肥b...問下佢係邊囉.."佢講左個地點..我都唔識...最後佢都要接我呀.."好魚呀.."
哈哈.好快就見到佢喇.."之後...小﹏肥b就要搵番佢d朋友...唉..好鬼唔好意思咁.."then..我就同佢同埋佢d 朋友行街街喇.""""行黎行去都係沙田..真係無奈LU.."

時間過得好快呀.."好快就要過麻麻到LU.."陪左小﹏肥B拎蛋糕...噢...就向麻麻家進發囉..”
去到麻麻家門口..就聽到一把鬼死好聽既聲音.. (嘔)..原來係我四伯唱歌仔..入到去..坐左一陣..就同小3肥B落左去行一陣..係果度太悶LU..”我同小﹏肥B出左都唔知幾多次..”次次番到去都比屋企人問去左邊..”次次都冇答佢..”

噢﹏﹏7.30..我地就向酒樓進發.."d人好快就到lu.."哈哈...d餸好耐都未黎呀."so bad..”食飯既時候..我收到[佢]電話呀..”傾左一陣..就收左線lu..”食完..坐左一陣..就走lu..”

搭車返歸..so good....返到歸..就沖涼...我訓左一陣..起身玩電腦..幫小﹏肥b整日記..整到6.30am,就訓教lu."""


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-05-30 12:57 AM