| 今日訓到1點就起左身.."唔係自己起.."而係比個電話嘈醒左.."唉..."""人地琴日5點幾先訓...咁快就比人嘈醒左.."""激死.."""個頭又痛...又暈...唉...
呵呵...起身..之後..我緊係去開電腦喇.."唔駛講架衣d..""跟住就整日記喇.."哈哈..我識整果d閃閃字喇..""好開心呀.."唔駛dL 其他人果d∼正..”
整左一陣...我就落左街食lunch....吾吾~~~~~食飽就想訓教..'可惜唔得呀,,,我要做家務...^^"..好開心呀.."
今日老婆大人..又係好好睇呀....""""睇完..就落去同屋企人食晚飯....食完就返歸..
打日記...覆板....icq..聽歌
|