| 今日好開心呀..>"<..bb佢過左黎呀﹏爆正...衣個7月唔駛咁悶喇..'
哈哈,,,聽日係肥婆珊(我表妹)既生日呀..."係度祝佢生日快樂先....佢今日都過左黎呀...."
吾吾....夜晚..要自己食自己呀...﹏我媽媽佢地出去同佢d fd食呀>﹏<"'
我緊係叫...佢地買野返黎食喇........吾吾......好好味呀.."
之後...我就提議打牌喇.."我就叫埋"佢"佢過黎喇//\\我唔怕媽媽鬧..因...我同佢一早講左﹏"係咪好叻叻呢.."?
佢成12點幾先過到黎呀.."""佢坐左一陣....我地就開"木台"喇.."
吾吾...我地打呀打....打呀打...打通宵呀...."""我做左大輸家呀.."輸左23蚊......
好在...我地都係玩下姐..冇收到"佢"話tim....
執完野之後....我就唔知點解好興奮呀.......係咁跳黎跳去...我仲比"佢"話tim...但我冇理到佢呀..
繼續發顛.......
顛完之後..我地就落去seven 食野喇.."
食完之後..."佢"就走人先...因佢有比賽呀.....
我地三個女仔食完野...就返到屋企zzzzzzz喇!!!!
今日好開心呀...有"佢"....有bb...有亞珊.....嘻嘻嘻!!!!!!
|