就出發去旺角喇﹏。""哈哈...唔係去女人街..而係花園街〞
今日買左(**銀包﹏衫﹏褲﹏**)←衣d野﹏〞
哈哈﹏so happy﹏。
正爆﹏。好鐘意同媽媽行街「唔係因為我唔駛出錢呀﹏。〞﹏
果種感覺...好難講﹏!!!""!
返到屋企之後...我就繼續睇果篇小說喇﹏。"""
好感人呀!!!!"!"!....睇到人地眼濕濕﹏"""