##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


出左旺角﹏﹏︽___>~@>

今朝我訓到200幾先起身....
起先身..我就打比"佢",,話佢聽我起身﹏。"
之後...我再打比佢...再同佢講分開#"!講完之後..我喊左出黎﹏!"!"!"
當時我好唔開心架﹏"!"!"!之後就冇事﹏"!""!
因為..我唔想做佢既負累...so..decide giveup him...
^^"其實...我都唔想咁架..但有時d 野..唔想放但點都要放架喇~~~~~
遲早都要分開...><"(心痛)@@!唉...."""""
之後就玩電腦...1700點幾到喇...bb..就打黎...問我出唔出旺角...
我緊係出喇....出到去..就行街...吾吾..我買左件衫呀!!!"
嘻嘻...bb佢好似唔多開心...
不過...去到潮流既時候..佢好似唔同左...
係咁笑...(不過...唔知佢係唔係真笑定假笑...hope is 喇..")
行完...我地就走lu....

返到黎,,,就打日記..整隔離篇歌詞...係咪好樣衰呀..但有意思架..."

 

 

 

ps..我好平常...冇乜傷心..^^"

沉默地概嘆 相愛為何--相爭--

各自各築起了自己世界

無謂的爭拗[意志消沉]

每次面對突然無聲

*為何是愛侶 偏卻是無法配對
快樂告終了  註定分開 (註定無法改變)
無奈這一切決定似是玩笑 (似是天意)
難明是每每死心變成更傷心

#和你的每一天
沒法跨障礙 似是跌落 彼此隔膜裡
再會時候未挽留
無言中聚散
失望過仍懷念共你的 往日歡笑#

repeat (*)
@和你的每一天 (無法與你一起)
面對的障礙 註定接受 [分手]已..默允..
再度>>重遇<<是~領會~
在平和中渡過 今日我仍然留住記憶
和你的每一天@
repeat (@)
只盼共你 重聚時候再意會一笑


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-08-26 11:32 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


100條問題+日記___>~@>

日記::::

我琴日好早就訓...不過..

今日都成1200先起身,,,,

我1300先開著電腦....

嘻嘻,...我今日係咁睇小說呀...

嗚嗚...有d好感動呀....次次都唔係hapi ending....

一定有人死...><"

我唔會掛住睇小說而忘記睇滴骰孖妹既....

今日好好笑呀,,,我一路睇布子...

一路同幽靈傾電話...

我嘈醒左佢呀...

(sor呀....我唔知你訓緊覺呀...)

今集滴骰孖妹...講鬼呀......

憂鈴係咁嚇兔田明...

嚇到兔田明..死咁濟呀....

連布子都有嚇佢呀....

布子好大膽呀....遇到咩都唔驚...佩服

睇完就入去睇小說喇.....呵呵..

好睇好睇......

睇下睇下..嘩....1745喇...

我就同幽靈收線喇...

之後沖涼涼喇.....

哈哈...落到去岩岩好呀....so good..<"

45分鐘既時間真係過得好快....吾吾..

返到歸...就帶表弟落去食野...

我唔係好想出錢..

就打比mother...睇下佢去係邊....哈哈

佢地返緊黎...嘻嘻.. (奸笑)...咁就問佢....

食唔食野...話佢聽...我地想食m記....呵呵..

mother 話好...咁就去m記 lu....

落去m記既時候...我買左兩碟比表弟...

(見佢係屋企咁悶..咪買比佢囉..

                          我係咪好好人呢...??)

買完就落去喇.....mother 好耐先黎呀....

佢黎之後...就買野食..吾吾..

好味呀...so good><"

呵呵...father 話想買電話比細佬...

就係咁..細佬就落埋黎...

去到電話舖...細佬睇岩..但太貴..

father 諗住買d平平地..

最後..都係冇買.....v___v"

返到屋企...我就睇電視喇...吾吾...好睇呀....

今次做酒店風雲..就食飯...so good><"

今日我洗碗呀....哈哈...好玩好玩...

之後就沖涼....今日好早就沖涼呀...

因為開左冷氣嘛...""!!

then..咪玩電腦囉...

不過睇左小說先打日記....

哈哈,,,,,,,,

今日打得詳細左....

希望你唔會介意喇...嘻嘻..

因為隔黎果100條囉 .\/."

@@"

 

 

 

 

ps...學琴改左星期二 1100-1145.....

      佢有搵過我.....但我冇聽...因聽唔到...""

不過..我都好開心....


 

100條...
[ .01. ] 名字:: fok c wing
[ .02. ] 網路上的名字:: 百事
[ .03. ] 平時別人叫你做:: 咩人呀."?
[ .04. ] 花名:: wing﹏
[ .05. ] 性別::  女仔一名
[ .06. ] 生日::  19881225
[ .07. ] 體重::  講出黎嚇死你
[ .08. ] 頭髮顏色:: 啡啡地又黑黑地
[ .09. ] 眼睛顏色:: 黑掛。
[ .010. ] 戴眼鏡或是隱形眼鏡:: 眼鏡
[ .011. ] 有沒有另一半:: 有lu﹏"
[ .012. ] 頭髮長或是短:: 長
[ .013. ] 在那裡出世:: 香港
[ .014. ] 現在住在那裡:: 藍田
[ .015. ] 星座::  山羊
[ .016. ] 懂多少種語言:: 一種
[ .017. ] 想學那種語言:: Eng
[ .018. ] 壞習慣::  唔知
[ .019. ] 有沒有在身上打洞:: 下﹏咁恐佈
[ .020. ] 想在那兒打洞:: 唔好喇掛
[ .021. ] 有沒有紋身:: 冇
[ .023. ] 今天是星期:: 星期一
[ .024. ] 今天日期是:: 22/8
[ .025. ] 現在幾多點:: 2330
[ .026. ] 準備有一大堆的問題:: 衣題駛唔駛答架...


你 的 家 庭 _
[ .027. ] 媽媽叫:: ><"
[ .028. ] 爸爸叫:: ><"
[ .029. ] 妹妹叫:: 冇wo
[ .030. ] 姐姐叫:: 都冇姐
[ .031. ] 最喜愛的姨媽姑姐是:: king衣
[ .032. ] 最喜愛的伯父舅父是:: 文仔舅父
[ .033. ] 最喜愛的祖父母是:: 公公﹏麻麻
[ .036. ] 與你關係最惡劣的親戚:: 冇wo﹏"
[ .037. ] 與你關係最好的親戚:: 唔知﹏
[ .038. ] 你和父母一起住嗎::of course
[ .039. ] 在你的家裡,有人了解你嗎:: 都有既


你 的 寵 物 _
[ .040. ] 有沒有寵物::  有呀
[ .041. ] 牠的名字是什麼:: 豆豆
[ .042. ] 牠是什麼動物來的:: 可愛既貓貓

你 的 學 校 _
[ .043. ] 還在讀書嗎:: 冇lu
[ .044. ] 有沒有放棄讀某一科:: 有架...
[ .045. ] 想讀那一科但不能讀::  音樂
[ .046. ] 最喜歡的年級:: 中二 & 中四
[ .047. ] 最不喜歡的年級:: 中五
[ .048. ] 最喜歡的老師:: miss 楊
[ .049. ] 最不喜歡的老師:: 同我嘈過既黃sir
[ .050. ] 最喜歡的科目::  Eng
[ .051. ] 最不喜歡的科目::  chinese and maths
[ .052. ] 你是外出吃飯還是帶飯回校吃:: 我唔出去食﹏又唔係帶飯﹏
[ .053. ] 是校隊嗎:: 唔係
[ .054. ] 有沒有參加什麼課外活動:: 冇
[ .055. ] 你出名嗎:: 唔出
[ .056. ] 最喜歡的舞蹈:: 唔係
[ .057. ] 最喜歡的回憶:: lunch 一齊打波
[ .058. ] 你最想有什麼回憶::  唔知
[ .059. ] 最不喜歡的回憶:: 唔知
[ .060. ] 最丟臉的往事:: 好多...

你 的 最 愛 _
[ .061. ] 號碼:: 10
[ .062. ] 字母:: i & n & g
[ .063. ] 鞋:: puma
[ .064. ] 說話:: 討厭
[ .065. ] 電視節目:: all 卡通片
[ .066. ] 運動:: 排球><唔叻
[ .067. ] 蔬菜:: 生菜
[ .068. ] 水果:: 富士山apple
[ .069. ] 電影:: nothing
[ .070. ] 雜誌:: 邊本好睇咪睇邊本囉
[ .071. ] 男演員:: nothing
[ .072. ] 女演員:: 同上
[ .073. ] 糖:: 我唔係禁鐘意食sweet
[ .074. ] 香口膠:: 綠箭
[ .075. ] 氣味:: 咩氣味呀.."?
[ .076. ] 糖的味道:: sweet囉
[ .077. ] 雪糕味道:: 雲呢拿
[ .078. ] 顏色:: pink﹏white
[ .079. ] 季節:: winter
[ .080. ] 假期:: christmax
[ .081. ] 樂隊:: shine
[ .082. ] 男歌手:: ><好似冇
[ .083. ] 女歌手:: 同上
[ .084. ] Rap歌手:: 我都唔識黠like呀..
[ .085. ] 音樂類型:: ><"nothing
[ .086. ] 在你房間中的東東:: 咩東東呀=..=??
[ .087. ] 玩意:: 電腦
[ .089. ] 電視頻道:: 翡翠台 & 明珠台
[ .090. ] 垃圾食物:: ><冇呀..我都唔識垃圾
[ .091. ] 食物:: chocolate
[ .092. ] 店舖:: nothing
[ .093. ] 地方:: 銅鑼灣
[ .094. ] 快餐店:: m記
[ .095. ] 餐廳:: 冇
[ .096. ] 形狀:: 圓﹏
[ .097. ] 一日中的時候:: 唔明...
[ .098. ] 國家:: 冇
[ .099. ] 城市:: hongkong
[ .100. ] 男生名字:: 相公既名
[ .101. ] 女生名字:: 婉銅
[ .102. ] 商場:: 新之城
[ .103. ] 電視遊戲:: 冇﹏少打機
[ .104. ] 沐浴露/洗頭水:: ><"做咩要話聽wo>..<
[ .105. ] 棋類遊戲:: 飛行棋
[ .106. ] 電腦遊戲:: 天外
[ .107. ] 車:: 冇wo..
[ .108. ] MTV::  shine之mtv
[ .109. ] 口頭襌:: 痴線﹏討厭
[ .110. ] 字:: 咩字呀.."?
[ .111. ] 月份:: 我生日之月份
[ .112. ] 卡通人物:: hellokitty 布子
[ .113. ] 恐怖電影:: 冇..少睇
[ .114. ] 隊伍:: 咩隊伍呀.."?
[ .115. ] 現在最喜歡自己擁有的野/人::相公


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-08-24 03:09 PM