##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


mk___>~@>
今日我陪媽媽出左mk...之後..就find bb 喇~~呵呵...好快就fing 到喇 ...之後就去左大家樂食野喇~~~嘻嘻..好無奈呀..bb 佢地唔食..得我同媽媽食....佢地就望住我地食..  我地就去左花園街...去到,,,就陪媽媽買野喇..好快就買完喇~~又去搵番bb ...又係好快搵到... 哈哈... !!!!由於媽媽佢有d 事要早走.. so...就得我同bb 同埋佢d fd 行街喇~~~行行下,佢有個 fd 話要走先..so 就得3 個喇~~~我地3 個行左好多地方..行到2330就走lu..送埋佢個 fd 走...我地就搭車返去lu...吾吾..媽媽真慘慘呀....要佢等我地呀...嗚嗚..佢個樣好支力呀!!!之後..我地就返歸lu..bb 話肚餓..so 就去左seven 買野食喇~~~!!!!吾吾..
之後咪返歸囉~~哈哈....之後就食野..慘慘..肥死...變了 囉...唉...食完我地就玩電腦喇~~~
玩左一陣..就訓覺lu....
當我差唔多訓著既時候..bb 同我講左一件好好笑既事...笑死我喇~~我同佢笑左半個鐘..先停到..之後就訓著左lu...""

 

 

 

 

 

ps...我冇帶電話,,,點知都係冇人打比我...真無奈呀~!!!


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-08-31 11:54 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


一早起身~~~___>~@>
today, I 比father 嘈醒...真係無奈呀...!!!!之後..就叫醒表弟喇~~~唔好以為me咁bad..一早叫醒佢呀..!!!而係佢今日要返番屋企..so....咪就係咁之嘛...唔好以為me 係衰人呀~~半個鐘就去到...哈哈..比我預既時間快左半個鐘....去到..就緊係要睇

婆點喇~~佢冇乜事..good health><"after that ........坐左一陣就走lu~~~~之後就出發去bb家喇~~
我去到bb 屋企..發左癲咁叫...好開心呀~~我太耐冇去過佢家喇~~~~吾吾...佢仲有個fd 到左~~~果個係who ..咁就要

ask 下佢喇~~!!!!!!我唔鐘意係度講呀....吹咩~~~!!!!哈哈..睇左一陣tv ...就落左去play volleyball ...very laugh呀~~~><"嘻嘻.....但我見到bb 好似唔多hapi....唔知hapi定unhapi 呢.....哈哈...hope..hapi喇~~""~"~打左一陣..我地就返上去lu....so

hot 呀...but bb 都好識做..即開冷氣...哈哈..抵錫>3<"  返到去..就好hungry ..them都覺得..哈..佢地話落去食..但me又唔係好想落...then..就叫外賣喇~~好快就送到喇~~~哈哈...so good~~!!@! me 食唔晒呀~~~so bad...!!!!!!哈哈..after that,,,,

me and bb 睇下him 點玩條傻仔...哈哈...好好笑呀~~之後..me 就返歸lu...哈哈..so good......><"係巴士..幽靈打比me.....佢同ar keith 去街... 開頭都冇咁野..之後...就唔知點解好嬲them.. 哼... 討厭....

返到屋企.....坐左一陣...就食飯lu..之後就好似平時咁喇~~~吾吾

 

 

 

 

 

ps...我把聲接近gameover><"


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-08-29 10:31 PM