##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


十下十下...___>~@>
<"無奈ing﹏〞之後_我細佬個fd 提議話上黎十下十下wo..><"都唔係問題既~~!!! 之後我細佬..就落去接佢地上黎~!!! 我就緊係係屋企執乾淨喇!!我執好晒~~!!!就訓左係sofa 到... 係到禁個電話..><"無奈ing~!! 禁禁下..有個電話黎...哈哈..係佢呀~!! 開心唷..~!! 傾左一陣~!!就收左線lu~!!! unhapi..... 隔左冇耐..佢地就上黎lu~!!! 有(基基..莉莉姐..江世...阿星..仲有周浩文) 哈哈...佢地上到黎...一d就打機..一d就打麻雀....打麻雀果d..打打下就轉左鋤d~!!! 有人走左呀~~亞星呀~!!then 下午都冇乜特別架~!!! 我地飛去講夜晚~!!

夜晚_  我訓左教呀~!!! 不過醒左就聽到kichen 有聲... 原來佢地開始洗野><" 之後就緊係.. 幫手喇我~!~!~ 哈哈..><" 好快就有得食lu~!!! 吾吾..好味道呀~!!!  食完都2005到喇~!! 跟住就睇殘酷一叮喇~!! 吾吾.. 睇完就收野喇~!! 當然係我洗埋喇~!! 隻手又痛了~!!! 搞掂晒d野之後...睇下我個msn 有人搵我先~!!哈哈..有呀~~係佢呀!hapi... but 又係傾左一陣就冇傾lu T^T... 我地就玩野喇~~!!不過..都唔知玩咩既~!!! 無奈ing...之後就唱k(係屋企呀)...唱唱下...mother&father 就返黎lu~!!吾吾..哈哈..我有一個袋tim呀~~仲有兩件褸...><"hapi~! 佢地仲係我家架~!! 我地就打機喇!@@@! 睇下電視...江世仲有周浩文就走左lu~~~仲有基基..莉莉姐係度~!!! ><" 哈哈...佢地衣家睇緊雀聖呀~!!! 但個個都好似好眼訓咁..~!!!! 唉...唔打喇~~睇雀聖先...雖然我記得..><"但我都想睇呀~!! 吾吾...再見...


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-09-18 12:57 AM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


好玩﹏〞___>~@>
我今日700就起左身喇~!! then 我就打電話比佢﹏〞叫佢起身~~!因佢要返學嘛~!!!呵呵~~ 我細佬出左門口~~!之後..我就沖涼喇~"因我今日要出海嘛~﹏~"唉...我都唔知點解咁早起身~"><"~到最後成834到先出門口....激死~! 我地向筲箕灣出發...

去到筲箕灣..就去左亞衣果度食早餐喇~!!!食完..就坐船lu..~~~~坐船途中...都幾悶下架~!!!幸好..有帶mp3炸..如果唔係死得~~!!!去到布袋澳...我見到碧碧呀~~我以為佢今年唔黎tim~~!!同佢傾左一陣~~就去拜神喇~!!!拜完就..返艇食野喇~~!!!不過..我食左好少野~~咁就當左我既lunch~@@可惜..走既時候..飲左罐汽水...失敗呀~~!!!唉...跟住就走喇緊係~~~吾吾...

落左船..我就打比"佢"[[[哈哈..開心呀~!!]]so good~! 之後就去酒樓喇~~!! 開頭好悶呀~!!但後來..可以唱歌~!!一班大人就唱喇~~唱到開席為此,,,哈哈....真搞笑呀~!!黎左第一個餸...就投標lu~!我要做making呀~!!真慘呀~~!!十分大壓力呀!@!@唉...衣餐dinner 又係食左好少野呀~!可以話冇乜食過野~!!唔係因為要做making 而唔食野呀.. 而係冇胃口食唷,,~so bad~!!**don't health 唷!!!**我地食到2305到喇~就走~~走之前有個抽獎...唉...我地抽左兩個中秋會玩既野~~激死..!!!之後就返歸lu~!!!!

返到歸..就沖涼..~~打電話比"佢"[[><"小心d唷~~!]]..打衣篇日記~!!!哈哈   今日就係咁喇~~!!!


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-09-17 01:15 AM