| 我今日700就起左身喇~!! then 我就打電話比佢﹏〞叫佢起身~~!因佢要返學嘛~!!!呵呵~~ 我細佬出左門口~~!之後..我就沖涼喇~"因我今日要出海嘛~﹏~"唉...我都唔知點解咁早起身~"><"~到最後成834到先出門口....激死~! 我地向筲箕灣出發...
去到筲箕灣..就去左亞衣果度食早餐喇~!!!食完..就坐船lu..~~~~坐船途中...都幾悶下架~!!!幸好..有帶mp3炸..如果唔係死得~~!!!去到布袋澳...我見到碧碧呀~~我以為佢今年唔黎tim~~!!同佢傾左一陣~~就去拜神喇~!!!拜完就..返艇食野喇~~!!!不過..我食左好少野~~咁就當左我既lunch~@@可惜..走既時候..飲左罐汽水...失敗呀~~!!!唉...跟住就走喇緊係~~~吾吾...
落左船..我就打比"佢"[[[哈哈..開心呀~!!]]so good~! 之後就去酒樓喇~~!! 開頭好悶呀~!!但後來..可以唱歌~!!一班大人就唱喇~~唱到開席為此,,,哈哈....真搞笑呀~!!黎左第一個餸...就投標lu~!我要做making呀~!!真慘呀~~!!十分大壓力呀!@!@唉...衣餐dinner 又係食左好少野呀~!可以話冇乜食過野~!!唔係因為要做making 而唔食野呀.. 而係冇胃口食唷,,~so bad~!!**don't health 唷!!!**我地食到2305到喇~就走~~走之前有個抽獎...唉...我地抽左兩個中秋會玩既野~~激死..!!!之後就返歸lu~!!!!
返到歸..就沖涼..~~打電話比"佢"[[><"小心d唷~~!]]..打衣篇日記~!!!哈哈 今日就係咁喇~~!!!
|