| 今日1203分到..就起左身~~so good~~~死喇~~再係咁///我逢星期二點算呀.."?唔通真係要個個打電話叫我起身~~???so bad >""< 吾吾..講番今日做過d咩先~~~"""其實..今日都冇乜特別架~~不過...點都講下喇~~
今日我起身~~~梳洗完..就玩電腦~~玩玩下..幽靈打比我~~!!!我地傾左一陣...因為亞謙打比我=~="so 就話遲d打比佢~~(最後都冇打..sorry ar) 同亞謙傾完..就做家務喇~~我洗風扇..洗到隻腳好痺...隻手比d 綠水"也母"到d 皮膚緊晒...唉~!要搽番d cream 先得喇~~!!!之後...father 就返囉~~佢買左個鴨瀨比我食呀~~好味道呀~!!!good><"食完就抖左一抖..再洗風扇..唉..之後...晾衫,,洗衫,,=]]] 由於今日mother 唔得閒..出左街..so..晚餐就由father 煮...都幾好味既~~不過...同mother 比就差得遠lu~~~吾吾......食完//就洗碗...洗完..咪又係果d~~傾電話..msn...icq....悶呀~!!!
|