今日一起身好"支力"呀~~~琴日好勁呀~!我游一轉橫池....勁呀....嘻嘻!@﹏@@!可能就係因為咁...so...
我12點幾就起左身~~~係床同豆豆玩左一陣~~就落床刷牙洗面喇~~!!!之後...我就換衫落去練琴喇~~!!!我都唔知練左幾耐喇~~~都有15分鐘既~~!!一出琴房...就見到lin 同佢行到2樓..我就返歸lu~~!!!
返到家~~細佬就出左去lu.﹏."father 就煲粥食...但佢未食完..就要落番去開工...真係慘呀"""我食完...電腦就係我玩喇~~呵呵~~開頭都幾好玩架~~但玩玩下..就好悶lu~~!!!幸好.玩玩下..肥璟同我玩icq..同埋msn[thx你唷] 之後..我細佬就返lu~~果陣都已經1800到喇~~!!! 衣段時間咪比佢玩囉~~因為有電視睇......我睇睇下電視..我個頭好暈呀~~!都唔知咩事~!!!嗚嗚...不過..幸好...過左一陣就冇事喇~~!!!可能同bb 傾電話掛~~(thx 你唷!!!) 傾左一陣..mother 佢地就返左黎喇~~!!!mother 冇喇喇向我發脾氣...""" 我向佢發一發...我就冇發..""我都廢事發佢脾氣.﹏.我乖乖女黎架嘛(嘔-﹏-)之後就睇頭文字D喇~~好好睇呀~~~EDISON 好型呀..!!!!哈哈....余文樂...都唔錯....~~!!!正呀~不過...我就覺得cartoon好睇d~~~之後就食晚餐喇~~今晚食烏冬呀~~~好味呀~!@@~食完又係我洗琉....洗完之後睇雀聖....我睇左一半就玩電腦喇~~!!之後就同bb 傾電話...
教佢地做數呀~~~勁呀~~!!!發覺自己clever左~~##"同佢收左線之後...我就諗住打日記喇~~頂佢個臭肺...上唔到wo.\/." 搞到成點先打得日記~!!!比佢激死呀~~~我衣家同緊bb 傾電話呀~~!!!so good~~~!!!!
|