嘩﹏!"!"!"兩日冇打過日記喇﹏"!"!><"""""
果兩日﹏心情唔係幾好﹏!"!"!"'冇乜心情打日記﹏!"!"""
不過﹏衣家冇事喇﹏"!"!"(希望喇)
唔好講果d喇﹏!""!"
等我略講果兩日做過d乜喇﹏!""
13號果日﹏!"!"我收到ive打黎﹏"!"!佢話收我﹏!"我好開心﹏"!"!不過﹏因太貴!!屋企人話拎果d錢﹏比我學琴^^"
唔開心之際又有開心既感覺﹏!(神奇)
14號﹏!!""果日都冇乜野﹏"!咪又係平時咁﹏!"!"!不過﹏衣日我真係好唔開心呀.﹏.因咩﹏唔係好想講lu﹏!""!
最後﹏都冇事﹏!!!"!!"
哈哈﹏今日喇﹏"!"一起身落去練琴﹏"之後就冇野做﹏"!等我細佬比電腦我玩﹏!!真係奈呀﹏!!!"!""跟住果d就好似平時咁喇﹏!""!"^^"
|