| 等我講番琴日先...我琴日果篇日記//我發表左歌詞..so..唔想打..""免太長!!!"
04/08
今日係bb離開我屋企既日子,,我好唔捨得呀.."!"!"!"佢一走..成間屋好靜呀..!!
好唔慣﹏佢走既時候...我眼濕濕呀..""過左一陣就冇事lu!"!"
之後未又係做果d野,,,
好唔開心呀!!!~!!! "佢"去左打牌..冇同我傾電話!!!@@!幸好﹏
有bb...陪我""嘻嘻..
thz" you(小肥b) 喲!
05/08
今日一起身..就打比佢..佢仲打緊牌...真無奈呀..!"!"
睇左一陣電視..我就落去練琴﹏。嘰嘰**-*
返到屋企..我就睇monday(雜誌)...知道春日粵語版邊個唱
我就即刻打電話比bb..仲同佢傾左一陣﹏傾下傾下..都唔知傾左幾耐=.=
佢要落街就收線喇..""隔左一陣..."佢"打比我喇.."
爆開心呀!!"嘻嘻.... 由於。我要落街..就收左線lu...︶︵︶
呵呵..返到歸....睇電視...食飯...打日記喇.."
今日係咁多
|