之後﹏就玩電腦喇.."吾吾"
玩到點幾到喇..""見個個起晒身..我就煮飯喇﹏!哈哈
又係煮我最拿手既五香肉丁炒飯呀..
跟住..又玩電腦喇..玩到3點半到喇...我就同佢地落左樓下打羽毛球。
打到5點..我地返歸喇..then..做家務喇..
>睇電視>食飯..食飯時..比油彈到手指尾....>打日記>傾電話。
今日就係咁多喇.."""
一早起身睇電視.."""電視做文初時就同左小肥bb..亞勤落街買野返黎煮___
吾吾=)=)好快就買完___返歸><"煮河粉,,,,,,,,
做家務...."做晒家務後又覺得肚仔餓...但屋企又冇野食.."
但幸好有菜and粉絲!yummyyummy﹏"""
睇電視...等屋企人返...食飯...打日記....""""
今日就係咁喇..""