| 好開心呀..""""衣日去左石澳同屋企人bbq呀.."""
我地搭媽媽隻艇過去架....哈哈...正!!
入到去...好多人呀...我地等左好耐先有爐,,,,嗚嗚!!又熱,,,唉..
不過...果d人好識做.."好快就比我地喇..."
嘻嘻....我第一時間燒腸仔...因為快呀嘛..."我果時實在太肚餓喇~~
食左一陣...d叔叔(我媽媽d fd..")到喇...."""""哈哈
我燒左一陣...我就同bb..定珊.出左沙灘影相...嘻嘻..."
玩左一陣..我地就返去lu...太悶喇.."""
...坐坐下...好悶...咁咪同bb玩十五,二十囉輸左要飲beep!!!!!哈哈..bb輸得多過我!!!"
又同father 玩...嘻嘻...好玩呀...""我都冇乜飲..."
之後..就走lu...!"""!"!"!"!
返到家...沖涼....當大家訓緊覺既時候..""我地三個就打麻雀喇.."""
打打下...突然好想飲beep..之後就.....飲飲飲...飲左半打...
哈哈,,,,我同bb已經變左我個名喇.."""嘻嘻.."""'
傻左咁..."
我嘔左三次呀....""""嘔完就訓覺lu!!!!!!
|