| 今日好勁呀我....我訓到...成點幾先起身呀!!!!"!"!"
好在今日唔係閒日炸...如果..必定miss 左好多電視節目!!!!呵呵﹏!!!真lucky!!"
今日好無奈呀..一起身就食飯..!!"!""!!""唉...
真唔慣呀!!""!"!平時冇兩三點都唔食架.."""""今日就...........
食完.....就睇左一陣電視...""睇果{{{整蠱專家}}}睇睇下...個口好痕呀...
就醒起雪柜仲有...琴日..自己整既壽司!"!"
好好味呀!!!!!!!好想再整過...!"!!"!"!"!"好.....等有錢先.."""呵呵"""
噢.....睇完電視..我就入左房玩電腦...""真good呀..""""
時間過得好快呀!!!!!""""好快就到夜晚喇!!"!"!!"!
媽媽....返黎既樣..好恐怖呀..."""好謝呀...""好似病病..."
好在...矛事..."""!"!"!"!"!"
哈哈....食飯喇...""""so good!!!!""
食完飯...就睇電視.."(香港先生選舉)"""都唔好睇既....兩個字講晒.."""無聊"""..
..可能..我唔鐘意果d大隻佬..."""好核突呀..")嘔("
吾吾.......
之後就整日記喇.."""又整果d閃字.."""哈哈,,,
好好玩呀..""之後...就打日記喇.."""
今日就係咁過喇.."
|