下午...佢洗廚房呀...""我同我堂妹..就幫手執廳...
執到好[支力]呀...!!!!!@@!@!@!@!@
執完..抖左一陣..就落左去練琴喇.....!!!!
練完就陪媽媽去買"食送"﹏﹏同媽媽去買::食送""真係好開心架..!!!
嘻嘻﹏﹏!!
買完返黎..就睇電視...我有打比"佢"架..!!!
佢去左街呀...""真係無奈呀..!!!我以為佢係第二日去tim..!!
不過....唔緊..聽日﹏﹏佢黎陪我....so happy~~
噢....睇左一陣電視..就食飯喇!!!!!
食完..就洗碗喇.!!!!
then﹏﹏就打日記喇!!!
訓到差唔多11點先起身,,,,我8點已經比"佢"嘈醒左架喇,,,,,,嗚嗚..
琴晚...就比d雷搞到冇得訓﹏﹏ 但今日...唉..都唔知點解咁...真無奈﹏!
我下午同小肥b就落左去亞叔果度食野﹏!!!!!食完..同肥b一齊行街..(匯景)...我買左個袋呀..."""嘻嘻///\/\
之後就返屋企﹏!!唔記得左做過d咩..”
吾吾..
食飯,,打日記..”仲有傾電話﹏!!
今日就係咁過喇∼!∼!