| 我婆婆..前幾日中風入左院...所以我今日去左探佢呀..""
我同媽媽一齊去架.."好好笑呀.."我地去左精神科..""'勁搞笑...有一個男人同我地一部"車立"..佢望住我地笑.."
開頭都唔知..但去到先知.."""so bad.."
我同媽媽勁笑呀..."""~"~>>~""~"
婆婆幾好精神.."不過...聽屋企人話...佢要訓多一個月先可以落床.."""真慘.."
之後..睇完..我地走lu..""""^^"
之後返歸食飯.."勁開心呀..""因為有亞衣..同埋宜長黎左..""'好開心呀...""
吾吾.."""今日就係咁過..""
|