| 同Bb係旺角行街.."哈哈..."""我係旺角買左對鞋呀.."""嘻嘻.."
我地行過潮流特區.哈哈........好多我既至愛呀..""""
行到好[支力]..我地就坐左係公園..""吾吾.."好多伯伯呀.."驚驚
到左夜晚..我地旺角一日遊..so good.."由女人街..行去花園街..再過隔黎金魚街..金魚街行左兩次....再過番去女人街.."我地咁行既目的就係要搵一間薄餅店,..bb話果間野既薄餅好好食wo.."""但事實又幾好食既.."一到行..我就要一到避果d 飛蟻.....勁多..有一隻仲"痴"左落我個身到."""(救命呀..""")..bb唔驚....都比我整到驚呀..".."呵呵.."不過..好好玩呀..""""
bb..我地搵日再咁行過...雖然辛苦,,但係開心嘛.."""
行完...食完野..我就送bb搭車.."之後..我就返歸lu..""""
返到歸..我就沖涼.."...沖涼後..見"支力"就訓覺lu."""
訓到1.00am 到..就比父皇講野既聲嘈醒左..諗住再訓架.."跟住肥璟就打黎.."問我打唔打牌wo.""""""我同佢講話我要訓覺架..""之後..都訓唔到.."so bad.””跟住..我就玩電腦喇.."""
今日就係咁過喇.."""
|