##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


出左一陣.."___>~@>
唉.."""琴晚真係無奈呀..""我想訓教既時候.."發現唔見左張被...so bad>."<之後我就搵喇.."搵黎搵去都冇..""之後..我就係度諗緊有咩可以搞到我今日訓得3個鐘...""原本我可以繼續訓架..""我轉身既時候.."發現有隻野係張被到.."""我好驚...我即刻踢被..之後就繼續訓..但訓黎訓去都訓唔到..""之後..父皇同母后出左門口之後..我就起身.玩電腦喇.'我見冇野做..就打牌喇....唉...點知...輸鬼晒...果幾個a/c都輸晒 d i幣..”好慘呀.."之後..我又再開多個a/c.."so good."""衣次嬴番d喇..""不過都係少呀.."""好....我一陣再努力過先.."""

講番今日我做過 d 乜喇.."哈哈....〔傻﹏柴〕佢今日冇返學呀.."嘻嘻.."""我地傾左一陣愛西蕉,,,,之後就上左佢屋企喇..""吾吾....係佢屋企..坐左一陣之後..我就走喇.."""噢.....""""""""

返到屋企....我細佬返左黎喇..""哈哈...又係我做家務既時候喇.."""好好玩呀.."""不過...衣排冇抹地呀."""淨係掃地..因為個地下比我前幾日抹過...都唔係好污糟...吾吾...不過....聽日要抹喇...開始有少少污糟喇.."哈哈..""""so good>..<雖然抹地好辛苦呀...但我見到個地下咁乾淨..我覺得好有成功感..""""我做完家務之後...我就再落街...落街做咩...!!!咪練琴囉...頂呀... 我次次落去練琴都要等.."今次仲要等成差唔多一個鐘呀."""如果次次...都係咁..我唔練喇.."""哼 ....我練完琴..我就返歸等父皇﹏母后佢地返來.."""唉....佢地好夜先返呀.."我記得做緊百發百中佢地就返喇.."""好開心呀..""有蛋撻食呀.."""so good..”””正呀..””” 之後就睇電視喇..””

唉...我唔想睇星期一果集既老婆大人呀..””好激氣呀..”
好好笑呀..今集既秀才遇著兵...嘻嘻..””不過...我要洗碗呀..”””所以都冇乜點睇最後...!”洗完碗出黎就做完喇=∼-"你話係咪玩野呀.."""""之後..我就打衣篇日記呀.."同埋打牌..""


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-05-27 11:18 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


又係在家....."___>~@>
我衣排都好晏起身.."日日玩電腦玩到半夜三更...""so good.."""好正呀...""
夜晚玩電腦..冇人煩住...哈哈..""
我今日11點幾就起左身...
因為爸﹏爸冇鎖住隻狗...隻狗係度咬野...勁無奈囉.."
佢咬還咬呀...唔好咬得咁大聲嘛..又要比我聽到wo.."激死.."
跟住..我咪要起身執囉.."執完..我就去開電腦玩喇.."""
玩左一陣.."部機hand左.."我整緊日記架嘛.."""之後..我就重開喇.."
頂...開左..但個mon又唔著wo.""..我以為接mon果個接口甩左喇.."
咪睇下囉...點知冇wo.."""我好驚...唔知部機係咪燒左.."""
一燒左就慘囉.."我實比細佬鬧死呀..""
之後..咪再睇下咩事囉.."到最後..我都係唔知因咩事架."
之後..我咪熄左佢..唔理佢.."有得佢囉..""哈哈...
我見冇野做..又未到我做家務時間..咁咪訓下覺囉..."
ya..好甜呀.."口水都流晒.."
唉...原本可以繼續訓架.."最衰我姑媽喇..佢打黎..就嘈醒左我喇.."
好在我有聽炸...如果唔係..."我就會冇左一個hellokitty 袋架喇.."哈哈"
聽佢講好似好﹏青見﹏咁.."但都唔知係咪﹏青見﹏"""
不過....我信得過姑媽既眼光既.."""
衣個姑媽.成日送野比我架..""我好鐘意佢.."唔係佢成日送野比我呀.."
而係..4個姑媽之中..佢係最好果個呀.."所以我好鏗意佢架.."
姑媽...錫爆你呀...啜。。。卜
之後..我想繼續訓架..""可惜已經訓唔到喇.."
見訓唔到..我咪再開部電腦睇下得唔得囉..
頭果幾次都唔得架.."之後..開多幾次..就得喇.."好開心呀.."
我幾驚我整壊呀.."我唔想比我細佬話呀.."吾吾.."""
之後..我就繼續整日記喇...整整下(日記)細佬就返到lu.."""so bad""""
佢返黎..就到我做家務既時候喇..""哈∼哈.."
做家務..真係好鬼開心既姐..""做完{家務}之後..我就沖涼喇...""
準備..落去學琴...""今日學琴好開心呀..""同個miss..有傾有笑.."""
好正呀..""講起學琴..我就醒起今日有功課做同埋要溫書呀..""吾吾..
唔緊..聽日都可以溫.."".."""但..唔知聽日記唔記得姐.."
今日唔知做咩...好想同媽媽一齊買餸呀..""
見係咁..咁我咪打比媽媽睇下佢係邊囉..佢話係藍田.."咁就岩岩喇..呵呵...
同佢一齊買餸好鬼開心..""之後就上左惠康,,,買野..我係咁買零食呀.."""
哈哈.."""媽媽話冇錢.."so....我都唔敢買好多.."=∼="之後就返歸lu.."""

返到歸...就即拆。零食。食喇.."""好好味呀...""
之後....就睇老婆大人..""嗚嗚..今集好感動呀.."""寶怡老豆講d野..""
搞到我好想喊呀..最後緊係冇喊到喇.."做完老婆大人..就食飯喇..""
今日d餸..都幾好食呀...""正呀...""哈哈..
今日唔駛我洗碗呀..""我淨係收入去.."""哈哈...so good..""
收完碗..我就玩電腦..""覆板...整埋個日記.."""之後就打日記喇.."..""""
一陣可能會打牌架.."""吾吾....""

今日就係咁過喇.."""


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-05-26 11:52 PM