唉.."""琴晚真係無奈呀..""我想訓教既時候.."發現唔見左張被...so bad>."<之後我就搵喇.."搵黎搵去都冇..""之後..我就係度諗緊有咩可以搞到我今日訓得3個鐘...""原本我可以繼續訓架..""我轉身既時候.."發現有隻野係張被到.."""我好驚...我即刻踢被..之後就繼續訓..但訓黎訓去都訓唔到..""之後..父皇同母后出左門口之後..我就起身.玩電腦喇.'我見冇野做..就打牌喇....唉...點知...輸鬼晒...果幾個a/c都輸晒 d i幣..”好慘呀.."之後..我又再開多個a/c.."so good."""衣次嬴番d喇..""不過都係少呀.."""好....我一陣再努力過先.."""
講番今日我做過 d 乜喇.."哈哈....〔傻﹏柴〕佢今日冇返學呀.."嘻嘻.."""我地傾左一陣愛西蕉,,,,之後就上左佢屋企喇..""吾吾....係佢屋企..坐左一陣之後..我就走喇.."""噢.....""""""""