肥璟黎接我囉.."""
我又咬左肥璟一啖喇..""
><" 衣家冇事嘛..!@"@"@?
下次都係唔好咬喇.."""
心痛死我了﹏。﹏﹏
肥璟今日都有黎接我呀.."" 嘿嘿... 好幸福呀.."!"!"""" 肥璟.. . 我愛你 呀!!>333333<"
我覺得 我自己 越黎越幸福呀.." 嘿嘿