| 我lunch完左//我就出去喇.>"!"!"! 我相信今日應該都會好早就返到公司/....!""! T/\T"
哈哈.. 今曰同suki ( 我上司 ) 有講有笑呀...好開心呀.."!"!" 我返左咁耐.. 我都未試過咁架.."如果日日都係咁就好喇."!""! i like..!"
唉.. 條頸痛左我兩日喇.>~"!" 痛屎我呢..!""! ><" i don't like.."!" 如果有人幫我按摩就好喇.~""!"!"!
距離我生日仲有...43日... 好似冇乜變過咁wo..""@"@"@
|