##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


愛你.. 算唔算主題?___>~@>
11/10~~~~~>我過左bb屋企呀..~! 同大伯>大伯娘食飯...><之後..同bb 去左海旁坐...坐到10點幾就走喇..
12/10~~~>又係好似係屋企呀..><"
13/10~~~~>我仔仔生日呀..~! 嘻嘻.. 生日快樂唷...><" 但我就係屋企..-0-無奈ing..><"
14/10>>>>>咪即係今日囉...><"哈哈... 我好開心呀..><第一次你訓醒打比我呀..^3^" 我就訓到1點幾.. 做晒家務我就去左醫院...--" 唔開心呀...""點會咁架...><" 之後..返到家.. 吾吾.. 都冇乜特別...~!!!~~!!! 之後玩電腦..打日記..><"


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-10-14 02:08 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


屋企..___>~@>

今日係屋企..咪又係咁.."" 一個字..悶.."" 對住cp又唔知做咩好.."""so bad~!~~unhapi喇.."""""

夜晚.. 同bb 傾左一陣電話.. 哈哈...好傾yu.."" 之後睇電視.. 睇果齣.. """特警新人類2"""好睇呀.. 又好笑wo.."" 我覺得edison 係入面..好型...尤其係..佢講英文呀.."""" yuyuyu.."正呀.""" 睇完就玩電腦喇...玩玩下.. 勁悶.. 又眼訓wo.. 之後咪沖個涼.. 沖完冇耐就訓左喇.."!!!


老公 日記

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-10-10 02:35 PM