今日係屋企..咪又係咁.."" 一個字..悶.."" 對住cp又唔知做咩好.."""so bad~!~~unhapi喇.."""""
夜晚.. 同bb 傾左一陣電話.. 哈哈...好傾yu.."" 之後睇電視.. 睇果齣.. """特警新人類2"""好睇呀.. 又好笑wo.."" 我覺得edison 係入面..好型...尤其係..佢講英文呀.."""" yuyuyu.."正呀.""" 睇完就玩電腦喇...玩玩下.. 勁悶.. 又眼訓wo.. 之後咪沖個涼.. 沖完冇耐就訓左喇.."!!!