| 今日一早比個電話嘈醒左. 真係無奈ing.." 之後睇tv..(包青天.. 同埋 撲水冤家.. ) 睇完就落去練琴lu..""" 練完返黎.. 又玩CP.... 玩到細佬返...cP仍然是我的...哈×2 ... 媽×2 佢打Tp 返黎.. 叫我地自己搞掂.. 之後.. 我細佬.. 就搵KiNg衣 喇.. (搵佢做咩.. 咪同佢一齊食飯仔囉..) 佢話冇問題.. 之後..咪沖涼換衫出去囉.."""
去到king衣 HomE ... 我地叫pIzzA 食呀.."" 嘩... 好×2味呀.."! gOoD.." 食完=..=.. 睇埋人間蒸發 就走Lu.."" =/\=我地搭MTR時.... 見到一d野呀.. 見到d咩..我唔say喇.."""! 吾吾.... 好快就返到歸lu..!!!
返到歸.. 哈×2 cP又係我呀.."""good.." 同幽靈傾IcQ..Tp... 我有打過比bb架.. 但佢冇人聽.. -/\-" 我見冇野做.. 咪沖左個涼先.. 因果陣好眼訓.. so BaD.."" 沖完個涼精神左d.."!"無奈ing.>"沖完涼冇耐.. 就同皇帝b傾tp喇..."""gOOd>"""<
唔知係我生日有冇特別驚喜呢???? 哈×2 EG. 示愛喇.. 送禮物比我..仲要打孑孑上.. 哈×2 我好想快D到我生日呀.."!!""
|