| 開工既第二日..
都唔知做咩...." 成日好[支力]咁~"
真辛苦呀"~"~"~"
我朝早.. 見咁眼訓.. 咪買左coffee 飲囉~"
我都醒目.. 我食左個菠蘿包食左先.. .
再飲cooffee...
但... 下午.. 唔知做咩.. 好似想嘔想嘔咁 ( 唔好諗衰野 )
可能我..冇食lunch .. 而飲coffee 喇....>>
我收工... 就同肥璟.. 一齊走..~~!!!@!@!
肥璟知我.. 唔舒服.. 亦知.. 我lunch 冇食野.. """( 其實都係我話佢聽..)
就陪左我去食野...""" 嘿嘿.. 多謝你呀...
****你冇錢.. 仲請我食野....thx 你呀..."""****
返到屋企.. 就玩電腦.."" 同肥璟..傾電話,,,食飯.. 打日記..
點解今日會咁早訓架.~"~"~" ????
|