(+ 爸爸 生日快樂耶 +)
好多親戚上左黎.. "" 唉... 我執好晒間屋,,, 比佢地整到.....
今日我朝早7點 就起左身~""
之後去左德田飲茶.... 飲到10點到喇.. 就走LU﹏。
-.. 因為大人.. 要打麻雀..so... 呵×2 ..-
噢.. 開始忙了...
so bad"﹏ 返黎冇耐..又要落去拎西餅.. 到左3點..
又要落去拎蛋糕.. 真忙..
4點幾到喇.. 就食.. birthday cake 喇~" good~!~!"
不過... ((may be 我唔係咁 Like 食蛋糕喇.. 但如果係chocolate 就好味 d )
食完之後.. 我就訓左一陣.. 訓到6.32分.. 就落去酒樓lu..><"
嘩... 等左好耐先有野食呀..!"!"
唷.. 好味呀.>"!"!"正呀!@"!"@"
食到9.30到就走lu.."!"!"
之後.. 各有各返歸....><" 但.. 有d 就上左黎 打牌.."""
哈哈.. 我就傾電話..msn.. icq.."" 冇喇~"~"
衣家等訓覺...><"zzzzzzzzzzzzz
|