##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


過左將軍o...___>~@>
.<.

返到歸. .就沖涼..玩電腦..><"今日就係咁多.."


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-10-17 11:19 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


陪仔仔buy bag___>~@>
今日.. 比我細佬嘈醒左.. 真無奈呀.."" 之後起身睇5c新人王.. 哼..果個小野好黑人憎呀.\ /." 睇完Tv.. 細佬ask me.. 出唔出街.. 佢話陪基基( my son )買袋.." 我緊係出去喇.. 仔仔wo... 之後..我就沖涼喇.." 沖完就夾頭喇.. 吾吾.. 我地出門口之際..father 返左黎.. 佢又要我地晾左衫先.. 先出去.. 我地晾完衫就出去喇.. 仔仔已經等左好耐...

我地落到去..仔仔面燶燶。\ _ /。he was so angry"""" 好可怕yu.."and sorry yu!@@會左佢之後// 就出去( 淘大 )喇... 仔仔沿路都冇出聲..T/\T 我就好似個傻婆咁.. 係咁笑.. ( 其實我係想引佢笑...""BUT didn't>﹏<" ) 之後..行左一陣.. 仔仔開始笑.. 之後就冇事喇.."^v^"good.."" 我地去左吉野家.. 食野喇.. 我同仔仔出去買.. 勁臭臭我地.. 諗住叫下午茶食.. 去到佢話要1500先有.. after that..我地好無奈咁行番去..>/\<"但後來又要出去買wo.. 真活該yu..><" 我地食完再去行喇.. 哈哈.. 仔仔買到喇.. $89 yu.. 都幾好睇.. .!"!" 跟住就係咁行喇.. 行完淘大.. 行左去德福.. 我地去左通利琴行,, 搞搞震.. 唉.. 好自卑yu.. 我彈之際.. 有個勁人又彈.. >/\<"擺明串我.."""" 之後就係咁比佢地笑..T/\T" 玩左一陣.. 又再行.. 去左機舖.. 冇打機..只是路人甲乙丙..""哈哈.. 睇左一陣人地玩頭文字D3..就走lu.... 之後行番去第一期.. 走去中原電器.. 百老匯.. 到搞搞震..哈哈.. 之後走lu....""" 走之際... 見到個fd.. 吾吾.. then 返 home by MTR..!!

去到lam tin..... 細佬話要買白鞋><"佢買左波仔呀... $39 yu..><" 之後再落惠康買烏冬.. ... 買完就返home喇.."返到home就打日記.. 如果再late.. i will not want 打架喇...""""""


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-10-16 06:51 PM