##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


討厭..___>~@>

因為果d  都係返工.." 都冇野講.." 今日都冇野講架."@! 咪又係返工.."

衣家衣份工.. 都唔係好辛苦..." 我衣排冇乜比佢鬧..""! >< 我要比心機唷.."!!@!
哈哈,,,, 我遲d 可能會計課程~!~!~

努力~!~!~!


老公 日記

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-11-08 10:11 PM
##blogname## - Qooza HK 網上日誌

人氣 要衝破 3000 ""++/
╭× sweet♀Wing×]

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


一次打番晒咁多篇日記..___>~@>

DaTe: 21/10
今日整番個洗衣機喇.."" 正呀.." 唔洗再用手洗喇..""
之後去練琴,, 我好醒目.. 之前打左個電話落去... 睇下有冇房練琴....
佢話要19.00打後.. 先有,,, 咁我就1930到落去喇..""
當我練琴期間... 我收到個電話. ..yeah.. 我見果間公司.. 佢請我呀.."""
好開心呀..""""!!! 話26號返工..!!!多謝幫過我既人呀."""

DaTe: 22/10
哈哈... 今日一早起身.. ^^ ya.. 今日要同老豆佢地落去賣鐵呀..""
勁無奈呀. 佢地賣鐵我就要係船等佢地呀.."" 仲要得我一個."""
不過... 我同細佬每人有300呀.."" good... hapi::
我拎左200入bank呀..""
夜晚過左亞衣到訓...

DaTe: 23/10
今日去左迪士尼呀.. .好好玩呀..""
人物: 我... 細佬... king衣... 姨丈... 表妹珊... 姨媽... 一表妹,,,兩表弟
嘩... 迪士尼.. 好靚呀.."" 同左好多公仔 影相呀..""
我玩過山車.. 玩到把聲沙晒..恐佈.."""
玩到2100到.. 就去左銅鑼食飯...""
食完飯就返歸喇..""" 一返歸就訓lu..""

DaTe: 24/10
衣日係屋企  休息.. 夜晚姨丈上左黎整相.."" 整完就過左去apm食飯.."" 食完就返歸喇..""

DaTe: 25/10
即係今日喇.."" 今日起身.. 就落去學琴.. 吾吾.,, 改左為星期四...1945-2030
學完就去左.. 匯景到行.. 買左條褲.. 行多陣.. 就返歸喇.."
返到屋企..冇耐/ 就收左細b 電話...hapi::
傾左一陣就收左線.. 之後我就呆呆滯滯 咁做家務..
到左1745到喇.. 我就訓左教.."訓到1930就起身..
因媽媽佢地返黎嘛/// 睇完胭脂水粉就 食飯喇.."""
就good喇.. 之後咪又係果d..."" 睇電視..收碗..
今日就係咁喇.."
我要迎接睇日第一日返工耶..""" 早抖喇..""
掰閉


老公 日記

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2005-10-25 11:19 PM