做到9:00 係果度做左咁耐..係第一次做到咁夜
不過.. 好開心呀.." 好free.. 一到聽歌.. 一到開工.."""
果種感覺..好難形容呀 總知 就好喇..""{{ 冇講過野}}
我勁無奈囉... 我爸爸.. 以為我同fd 食飯 ... 所以咁遲返..""
我好驚 佢地冇煮我飯呀.." 如果唔係都唔知點算囉..
我好快就返到家喇.."" 冇耐就食飯喇.."
then..睇[[法証先鋒]].. 唔錯呀..
究竟 會係邊個 殺既呢.. 我覺得係允天機.. 同埋果個司機阿邦..""
睇完之後..就收碗喇.." 最後.. 就沖涼..""
打日記.....冇lu.. 係咁多..""
--------ThE eNd --------------------------------
|