最後一天miss ho上課,今日照常飛快的教A-maths~星期二So sir回來了@@
中文講實用文,作250字,我冇心情作-_-,作了50字,交時想偷雞放最底....點知miss chan發現了...= =
==============================================================
Bio堂下了整堂大雨,根據peter手機的可靠情報,約11:00紅雨@@真happy~走得
英文堂,fk話教署宣報冇得走......初初以為佢講笑,點知lunch校長再次宣報冇得走....一場歡喜,一場空....
==============================================================
lunch個個因為不滿而商討走人,結果很多人走哂-.-得南陪我去虹橋
==============================================================
lunch後,因要參加評核(全級抽35人都抽中我-.-)2小時的做卷<ok易>+1小時問卷,做到頭爆...最後比左支筆作紀念品
==============================================================
回家即玩石器,ser狂cut-.-晚上解了淚之石,明天要140!!! |