今日課堂沒有什麼特別....只是A-math教得好快...我味開始做ch15,佢己经經教ch16- -追死我
lunch 同sing買月咭。唉.....洗$總比儲$易...儲了1個月d $ 只需1秒就用盡了....
回到classroom比人屈上咸網....無奈-.-
======================================================
下午探訪4位獨居長者,我起初有d緊張....
第一位長者:不在家.....只得她的丈夫...所以取消了。
第ニ位長者:是一位婆婆,佢好友善,但冇乜野講-_-",所以留了5min便走了
第三位長者:是一位伯伯,佢都好友善,又好多野講,從他的口中得知他己78歲又是一位基督徒,並且已受浸,
現在每星期也返教會,做運動。所以精力充沛呢!!!
第四位長者:也是一位伯伯,他很友善,而且見識廣博,英文流利,雖然用了假牙,但英文字d發音重準過我-_-"
他對乒乓球也有相當的認識。他仲分析各大學的專長.十分勵害。最後,他講了一句:「人最緊要
有目標,向目標努力,才有進步!」
聽完他話後,我覺得自已f.4起己是無目標的上學,做功課,浪費了太多時間,所以我由今天起會努力讀書<唔知可以維持幾耐=o=>
=========================================================
晚上bt MI3 做SBA film
金庸竟然免費左10分鐘= =之後和sing打全真,在法王死的一刻,佢玩野的逃了-.-(算,一本大天我豪得起) |