明天a.math quiz .......
差70日考第1科.....唉.....
listening 哀左~~
今天放半日~只在家午睡.....真浪費
10:00回教會練習明天的敬拜...我打得不太ok...常快-.-lunch後去剪髮...剪完去左長勁鹿買左部USA CV 同USA BB iowa~回家揾唔到模型鉗=.="晚飯再火煱=.="晚飯買了模型鉗,只砌了CV...訓了~
<===USA CV